درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 21 آذر 1400
  • بازدید : 7 مشاهده

اگر می خواهید با بازدیدکنندگان خود و در نتیجه با گوگل امتیاز کسب کنید، نمی توانید از بهینه سازی تصویر معقول وبلاگ وردپرس خود اجتناب کنید. به ویژه تصاویر، عکس ها و گرافیک ها اغلب بدون هیچ گونه بهینه سازی در وبلاگ ادغام می شوند. این نه تنها منجر به زمان بارگذاری طولانی می شود، بلکه نیاز به ترافیک فراگیر ارزشمند از بازدیدکننده ای دارد که کاربرد از طریق تلفن هوشمند به سایت دسترسی پیدا می کند. البته قبل از آپلود و انتشار مقالات می توان گرافیک را بهینه کرد. با این حال، بیشتر اوقات، کودک قبلاً در چاه افتاده است و فرد به دنبال راهی برای محدود کردن آسیب است. اگر Google PageSpeed ​​Insight یا pingdom تصاویر، عکس‌ها و گرافیک‌ها را برای بهینه‌سازی پیشنهاد می‌کند و می‌خواهید کارایی را افزایش دهید و زمان بارگذاری را کاهش دهید، پس از بهینه‌سازی تصویر اجتنابی وجود ندارد.

بهینه سازی تصاویر وردپرس
اگر عدم بهینه سازی تصویر را دلیل بارگذاری طولانی تشخیص داده اید، باید فوراً اقدام کنید و مراقب بهینه سازی و فشرده سازی فایل های تصویری موجود در وبلاگ وردپرس خود باشید. در اینجا می خواهم ابتدا به اهداف بهینه سازی تصویر بپردازم و همچنین بهترین افزونه های وردپرس را برای بهینه سازی تصویر معرفی کنم.

اهداف بهینه سازی تصاویر وردپرس
با بهینه سازی تصویر ما 2 هدف خاص را دنبال می کنیم:

هدف 1: زمان بارگذاری سریعتر برای خواننده
شما می توانید آن را در همه جا بخوانید: وب سایتی که زمان بارگذاری آن بیش از 3 ثانیه است، بازدیدکنندگان زیادی را به دلیل این زمان های بارگذاری از دست می دهد. از نظر من زمان بارگذاری 5 ثانیه کاملا قابل قبول است. برای بازدیدکننده بسیار مهم است که در این مدت محتوا در قسمت قابل مشاهده به او نشان داده شود.

هدف 2: موقعیت بهتر در نتایج جستجوی گوگل
بهینه سازی تصویر همچنین باعث افزایش دید در نتایج جستجو می شود. اگر شما نیز تصاویر، عکس ها و گرافیک های خود را برای سئو بهینه سازی کرده اید، این می تواند تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهد.

افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصاویر
تعدادی افزونه وردپرس برای بهینه سازی تصویر وجود دارد. در اینجا بهترین و محبوب ترین افزونه های وردپرس را برای بهینه سازی تصویر به شما معرفی می کنم.

EWWW Image Optimizer
ewww Image Optimizer - افزونه وردپرس برای بهینه سازی تصویر - Images Graphics فشرده سازی و بهینه سازی عکس ها
افزونه وردپرس EWWW Image Optimizer سالهاست که در بازار وجود دارد و به صورت رایگان قابل دانلود و نصب می باشد. شما به خوبی به افزونه وردپرس برای بهینه سازی تصویر مجهز شده اید. این افزونه به طور مداوم در حال توسعه است و بنابراین همیشه با نسخه فعلی وردپرس سازگار است.

با EWWW Image Optimizer، زمان بارگذاری وبلاگ وردپرس شما با بهینه سازی تصاویر به طور قابل توجهی بهبود می یابد. فشرده سازی فایل های تصویری باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی می شود. در حالی که این افزونه به طور خودکار تصاویر جدیدی را که آپلود می کنید بهینه می کند، شما همچنین می توانید به صورت عطف به گذشته همه تصاویر، عکس ها و گرافیک های موجود را تحت یک بهینه سازی تصویر قرار دهید و در نتیجه افزایش قابل توجهی در عملکرد ایجاد کنید.
>> به افزونه

Imagify Image Optimizer
Imagify Image Optimizer - افزونه وردپرس برای بهینه سازی تصویر - تصاویر، گرافیک، فشرده سازی و بهینه سازی عکس ها با افزونه Imagify Image Optimizer برای وردپرس، حجم فایل های تصویری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد بدون اینکه منجر به افت کیفیت شود. به‌روزرسانی‌های منظم همچنین به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که مجبور نیستید دائماً به دنبال افزونه دیگری برای پردازش تصویر باشید. Imagify Image Optimizer رایگان است، اما فقط تا 25 مگابایت در ماه. اگر می خواهید بیش از 25 مگابایت محتوای تصویر را در ماه بهینه سازی کنید، از شما خواسته می شود که در اینجا هزینه کنید. شرکت کاربرد اگر هیچ بهینه سازی تصویری از قبل انجام نشده باشد، محدودیت 25 مگابایتی قطعا برای بهینه سازی تمام تصاویر، عکس ها و گرافیک هایی که قبلا آپلود شده اند، کافی نخواهد بود.
>> به افزونه

فشرده سازی و بهینه سازی تصویر Smush
فشرده سازی و بهینه سازی تصویر Smush - افزونه وردپرس برای بهینه سازی تصویر - تصاویر گرافیکی فشرده سازی و بهینه سازی عکس ها
با وجود تعداد بالای دانلود (بیش از 1 میلیون)، فشرده سازی و بهینه سازی تصویر Smush به زبان آلمانی در دسترس نیست. با این حال، اگر از تماس با یک افزونه صرفاً انگلیسی زبان نمی ترسید، می توانید از آن برای فشرده سازی آسان فایل های تصویری موجود نیز استفاده کنید. در نسخه رایگان، فشرده سازی و بهینه سازی فایل های تصویری به 50 قطعه محدود شده است. با این حال، این فرآیند را می توان تنها با چند کلیک پس از انجام آن ادامه داد. در نسخه پولی، تمامی فایل های تصویری را می توان بدون وقفه بهینه کرد.
>> به افزونه

علاوه بر این افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصاویر، گزینه های متعدد دیگری نیز برای بهینه سازی تصاویر، عکس ها و گرافیک های شما وجود دارد. بنابراین همیشه برای بهینه سازی تصویر به افزونه وردپرس نیاز ندارید. از کدام سرویس های وب می توانید برای بهینه سازی تصویر رایگان استفاده کنید ودر مقالات بعدی توضیح خواهم داد که از کدام نرم افزار می توان برای بهینه سازی تصویر در رایانه محلی استفاده کرد.

https://kaarbord.ir