درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 09 شهریور 1400
  • بازدید : 17 مشاهده

امروزه ویدئوها به رسانه ای محبوب برای تبلیغ تصویر برند ، جذب ترافیک آنلاین و ایجاد ارتباط با مشتری تبدیل شده اند. به غیر از شرکت های شرکتی و سایر مشاغل مدرن ، بسیاری از هنرمندان دیگر ، متخصصان و مربیان مستقل به قدرت بسترهای اشتراک ویدیو برای بازاریابی محصول یا خدمات خود پی برده اند. خدمات زیادی در بازار وجود دارد اما هیچ کدام به اندازه یوتیوب نیستند. YouTube به نیازهای مختلف صاحبان مشاغل ، کارکنان شرکت ها و همچنین متخصصان مستقل پاسخ می دهد. بنابراین ، اگر از YouTube برای تبلیغ تصویر مارک ، نمایش هنر یا هر کار دیگری استفاده می کنید ، یک چالش مشترک وجود دارد که با آن روبرو هستید. این امر در مورد جذب بینندگان آنلاین بیشتر برای کانال YouTube شما و افزایش طرفداران شما است.

بگذارید بگویم که بازاریابی ویدئویی یوتیوب مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی یک موضوع عالی است. بسیاری از آموزش های آنلاین ، کتاب های الکترونیکی و منابع دیگر در زمینه SEO SEO و YouTube Video Marketing در اینترنت وجود دارد. بنابراین ، اگر به دنبال اجرای هرگونه استراتژی بازاریابی ویدئویی هستید ، مهم است که قبل از شروع ، برخی دستورالعمل های مفید را به خاطر بسپارید. بنابراین ، در اینجا من چند نکته مهم را برای بازاریابان متخصص و مبتدی ویدیو جمع بندی کرده ام که به آنها امکان می دهد دید خود را در YouTube بهبود بخشند ، ترافیک آنلاین بیشتری را به ویدیوهای YouTube خود جذب کنند و در نهایت مشترکان بیشتری را برای کانال YouTube خود به دست آورند. بنابراین ، اجازه دهید لیست 6 نکته ضروری برای فیلم های بازاریابی در YouTube را بررسی کنیم.

1. USP خود را کشف کنید
USP خود را کشف کنید
این یکی از مهمترین مواردی است که قبل از ایجاد هر نوع ویدیوی حرفه ای برای YouTube باید به آن توجه کنید. خوب است این سال را از خود بپرسید که چرا می خواهید درباره موضوعی خاص ویدئویی ایجاد کنید و آیا در آن زمینه متخصص هستید. همچنین بسیار مهم است که بدانید آیا محتوای ویدئوی شما واقعاً برای بینندگان YouTube اهمیت دارد یا خیر. مطمئن شوید که هدف مخاطبان خود را که ویدئوی شما از طریق هر شکلی مانند ویدیوهای آموزنده ، بازاریابی ، آموزشی یا الهام بخش به آنها می رسد ، درک کرده اید.

2. به طور مداوم ویدئوها را منتشر کنید
انتشار مداوم ویدئوها
اگر به تازگی استفاده از YouTube را آغاز کرده اید و تعداد کافی از ویدئوها را ندارید که به طور مداوم به بینندگان شما خدمت کند ، توصیه می شود با انتشار هرچه بیشتر فیلم های با کیفیت تا حد امکان با حوصله به راه خود ادامه دهید. برای هنرمندان انفرادی و فریلنسرها ، ممکن است مدتی طول بکشد تا در جامعه آنلاین و رسانه های اجتماعی سر و صدا ایجاد شود ، قبل از اینکه بینندگان متوجه آنها و کارهایشان در YouTube شوند. کاملاً واضح است که بینندگان از ویدیوهای شما خوششان می آید و حتی نظرات مثبتی نیز ارسال می کنند ، اما آنها به این دلیل ساده که نمی توانند مقدار خوبی از ویدئوهای با کیفیت را در کانال شما ببینند ، مشترک کانال ویدیویی شما نمی شوند. باید بتوانید ثابت کنید محتوای ویدئویی جالبی دارید که می توانید برای مصرف فوری به مخاطبان ارائه دهید.

3. بهینه سازی فیلم های قدیمی
بهینه سازی ویدئوهای قدیمی
این یک تکنیک SEO محبوب است که برای بازاریابی YouTube نیز کاربرد دارد. راهی برای استفاده مجدد و تبلیغ ویدیوهای قدیمی YouTube با گنجاندن آنها در استراتژی بازاریابی فعلی شما وجود دارد. یکی از راه های انجام این کار نوشتن یک وبلاگ یا پست جدید در رسانه های اجتماعی است تا بتواند دوباره آن را در چندین سیستم عامل آنلاین تبلیغ کند. راه دیگر این است که عنوان فیلم خود را با استفاده از کلمات کلیدی جدید یا استفاده از ترکیب جدیدی از کلمات کلیدی موجود تغییر شکل دهید. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که فرد باید به طور مداوم از یک مجموعه کلمات کلیدی مشترک در همه مکانها مانند توضیحات متا ، برچسب های عنوان و شرح تصاویر استفاده کند.

4. ویدیوهای خود را تبلیغ کنید
ویدیوهای خود را تبلیغ کنید
بازاریابان محتوا و صاحبان مشاغل به اهمیت بهینه سازی ویدئو برای افزایش دید آنلاین ویدئو و بهبود رتبه آن در Google SERPs (صفحات نتایج موتورهای جستجو) پی برده اند. چندین افزونه SEO ویدئو و افزونه ها یا ابزارهای رسانه های اجتماعی وجود دارد که می تواند به ویدیوهای شما اجازه دهد در SERP های گوگل رتبه بالاتری داشته باشند و همچنین در وب سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر بیشتر قرار بگیرند. بنابراین ، علاوه بر انتشار مداوم ویدئوها ، باید آن را در حساب های رسانه های اجتماعی و همچنین از طریق پست های وبلاگ ، خبرنامه ها و موارد دیگر نیز تبلیغ کرد. یکی از راههای عالی برای تبلیغ تصویر برند خود در YouTube ، جاسازی علامت تجاری با بارگذاری تصویری از نشان تجاری شرکت یا نام تجاری خود برای همه فیلم ها در کانال YouTube خود است.

5. از تصاویر کوچک و CTA مناسب استفاده کنید
از تصاویر کوچک و CTA مناسب استفاده کنید
تصویر کوچک مانند یک هویت بصری برای ویدیوی شما در اینترنت است. یک تصویر کوچک ویدئویی باید به اندازه کافی جذاب باشد تا مخاطبان را به خود جذب کند و به اندازه کافی منحصر به فرد باشد تا بینندگان بتوانند ویدیوی شما را از هزاران ویدیوی مشابه دیگر در YouTube متمایز کنند. چندین ابزار ایجاد تصویر کوچک آنلاین وجود دارد که به هر کسی اجازه می دهد تصویر کوچک ویدیوی YouTube مناسب را با توجه به ابعاد استاندارد طراحی کند. علاوه بر این ، درخواست از بینندگان برای انجام یک عمل خاص از طریق دکمه های فراخوان برای اقدام ضروری است تا آنها از ویدیوهای شما خوششان بیاید و همچنین در کانال شما مشترک شوند. یکی می تواند شما

کارتهای پایانی را با CTA قدرتمند برای عضویت در کانال انتخاب کنید.

6. نکات قبل/بعد از تولید
نکات قبل یا بعد از تولید
بسیاری از کاربران یوتیوب از تجهیزات مدرن دوربین برای فیلمبرداری خود استفاده نمی کنند. این منجر به فیلم های با کیفیت پایین می شود که نمی توانند تجربه بصری مناسبی را برای بینندگان ارائه دهند. از این رو ، سرمایه گذاری قابل توجهی از زمان و فکر برای تکنیک های پیش تولید ، مانند راه اندازی یک استودیوی خوب و استفاده از جدیدترین تجهیزات دوربین مهم است. علاوه بر این ، پس تولید یکی دیگر از جنبه های مهم ویدئوهای YouTube است که اغلب نادیده گرفته می شود. اطمینان از ویرایش فیلم ها به صورت حرفه ای بسیار ضروری است. شرکتهای شرکتی که ویدیوهای محصول یا بازاریابی ایجاد می کنند باید توجه بیشتری به استفاده محتاطانه از متن ، انیمیشن و جلوه های بصری داشته باشند.

نتیجه:
YouTube انواع ویدئوها را ارائه می دهد ، مانند فیلم های نمایشی محصول ، ویدئوهای تأیید نام تجاری یا تبلیغات ، فیلم های آموزشی آموزشی و ارائه های ویدئویی. انواع مختلفی از افراد و شرکت ها از YouTube برای نمایش هنر و تبلیغ برند استفاده می کنند. چندین روش مختلف برای بهینه سازی ویدئوهای YouTube شما برای موتورهای جستجو و وب سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد ، مانند قصه گویی موثر ، افزودن رونوشت های ویدئویی ، ایجاد پیوندهای ورودی و موارد دیگر. اگر می خواهید برخی از تکنیک های تبلیغات ویدیویی موثر YouTube را ذکر کنید یا هر گونه بازخورد مربوطه را با ما به اشتراک بگذارید ، لطفاً نظرات خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید.