درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : شنبه 13 شهریور 1400
  • بازدید : 14 مشاهده

به عنوان SEO و بازاریابان دیجیتال ، رتبه بندی گوگل تنها چیزی است که ما برای مشاغل خود به آن اهمیت می دهیم. رتبه بندی ارگانیک به راحتی می تواند باعث ایجاد یا شکست یک شرکت شود. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام وب سایت در صفحه اول رتبه بندی شود و کدام سایت قرار نگیرد ، گوگل بسیار پیچیده است. در این مقاله ، ما قصد داریم 10 مورد را به شما بگوییم که باید انجام دهید تا مطمئن شوید وب سایت شما در صدر رتبه بندی گوگل قرار دارد.

1. اشتراک اجتماعی
همیشه بر به دست آوردن اشتراک اجتماعی بیشتر برای وب سایت خود تمرکز کنید. برای گوگل واضح است که اگر یک وب سایت محبوب باشد ، از اهمیت اجتماعی زیادی برخوردار خواهد شد. اگر وب سایت شما به هیچ وجه دریافت نمی شود ، گوگل تشخیص می دهد که سایت آنقدر خوب نیست که در 10 موقعیت برتر Google قرار گیرد. یک استراتژی خوب این است که یک حساب فعال در هر رسانه اجتماعی ممکن داشته باشید. فقط به دنبال فرآیند ایجاد حساب نباشید ، سعی کنید در حساب ها فعال باشید. بسته به اندازه کسب و کار شما ، می توانید به استخدام شخصی برای مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود فکر کنید.
اشتراک اجتماعی

2. مارک خوب
اکثر کارشناسان موافق نیستند ، اما این درست است که گوگل واقعاً به برندینگ اهمیت می دهد. چگونه می توان یک نام تجاری خوب برای وب سایت خود ایجاد کرد؟ شما این کار را به سادگی انجام می دهید و مطمئن می شوید که نام شرکت یا وب سایت شما وجود دارد ، آیا به وب سایت شما پیوند داده شده است یا خیر. یک لحظه به آن فکر کنید. گوگل برای کلمه کلیدی نوشابه ها چه کسی را ترجیح می دهد؟ آیا وب سایتی است که به خوبی برای این کلمه کلیدی بهینه شده است یا پپسی یا کوکاکولا است؟ این شرکتها حتی سعی نکردند برای کلمه کلیدی رتبه بندی کنند ، اما به هر حال به دلیل مارک خوب رتبه بندی خواهند شد.

3. در صفحه SEO
SEO On Page می تواند برای وب سایت شما معجزه کند. سئو روی صفحه چیست؟ این زمانی است که وب سایت خود را بهینه می کنید تا دوستانه به نظر برسد و جهت یابی برای مشتریان راحت تر شود. SEO در صفحه اصلی بر مواردی مانند URL کامل ، عنوان خوب ، میزان استفاده از کلمات کلیدی در طول مقاله ، بهینه سازی تصویر و غیره تمرکز می کند.

این یک موضوع گسترده است و اگر با دنیای SEO در صفحه آشنا نیستید ، باید یک متخصص حرفه ای استخدام کنید که از آن برای شما مراقبت می کند. جستجوی Google

4. Off Page SEO
سئو خارج از صفحه احتمالاً مهمترین عامل در رتبه بندی وب سایت است. اکثر مردم تصور می کنند که سئوی خارج از صفحه فقط بک لینک است ، اما بسیار بیشتر از آن است. وب سایت هایی مانند Backlinko در یادگیری هنر SEO خارج از صفحه به شما کمک زیادی می کنند.

همیشه به یاد داشته باشید که سئوی خارج از صفحه کاری نیست که بتوانید در یک روز انجام دهید و فراموش کنید. این یک بازی طولانی مدت است که شما برای حفظ وب سایت خود در رتبه بندی با Google بازی خواهید کرد.

5. به روز رسانی منظم
سعی کنید هر از چند گاهی مطالب جدیدی را در وب سایت خود به روز کنید. گوگل از وب سایت هایی که ظاهر تازه ای دارند و محتوای آن یکی از معدود عناصری است که می توانید برای تازه نگه داشتن وب سایت خود استفاده کنید استفاده می کند. بیا با آن روبرو شویم. ما واقعاً نمی توانیم هر از گاهی طراحی جدیدی از وب سایت انجام دهیم ، می توانیم؟

همیشه سعی کنید در هنگام بارگذاری محتوای تازه در وب سایت خود ، ریتم خود را حفظ کنید. اگر محتوای روزهای دوشنبه را بارگذاری می کنید ، مطمئن شوید که هر دوشنبه یک بار بارگذاری می کنید و سه شنبه ها نیست. گوگل از وب سایت هایی که الگوی موزون دارند پیروی می کند زیرا به ربات های Google کمک می کند تا بیایند و صفحات وب شما را کاوش کنند.

6. جریان تردد مداوم
ساده ترین راه برای گوگل این است که دریابد آیا یک وب سایت ارزش رتبه بندی در صفحه اول را دارد یا خیر؟ این است که ببینید چند نفر روزانه از آن وب سایت دیدن می کنند. بنابراین ، اگر تعداد زیادی بازدیدکننده از وب سایت خود بازدید می کنید ، این نشانه ای برای گوگل است که باید رتبه بالاتری داشته باشید.

7. نرخ پرش پایین
همیشه سعی کنید نرخ بازگشت خود را پایین نگه دارید. گوگل عاشق وب سایت هایی است که افراد زمان زیادی را در آن می گذرانند و هرچه نرخ پرش کمتر باشد ، زمان بیشتری که افراد در صفحات مختلف وب سایت شما می گذرانند بیشتر است. اطمینان حاصل کنید که آنها بلافاصله با ارائه محتوای درخشان سایت را ترک نمی کنند. Google

8. سرعت سایت
گوگل در موارد مختلف گفته است که اگر سرعت سایت مناسبی ندارید ، رتبه شما را پایین می آورد. اگر بارگیری سایت بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، بهینه سازی نشده است. اگر با سرعت سایت خود مشکلی دارید ، مطمئن شوید که ابتدا وب سایت خود را بهینه کرده اید. اگر این کار نشد ، دومین بهترین گزینه این است که به دنبال خدمات میزبانی بهتر باشید.

به طور کلی ، میزبانی VPS یا سرورهای مبتنی بر ابر عملکرد بهتری نسبت به حساب های میزبانی مشترک معمولی دارند.

9. همه چیز را بهینه کنید
هیچ چیز بهتر از داشتن یک وب سایت بهینه نیست. همیشه مطمئن شوید که وب سایت شما از نظر تصویر ، محتوای معمولی یا فیلم کاملاً بهینه شده است. هر صفحه از وب سایت شما باید کاملاً بارگیری شود و نباید خطای 404 یا انواع دیگر URL در سایت وجود داشته باشد. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، گوگل وب سایت شما را بیشتر دوست خواهد داشت و تقریباً همیشه رتبه بهتری به شما می دهد.

10. درخواست نامزدی کنید
همیشه در وب سایت خود درخواست مشارکت داشته باشید ، به خصوص اگر از آن استفاده نمی کنید. اگر زمان زیادی را برای تهیه مقاله اختصاص داده اید ، درخواست نظر درباره مقاله شما اشکالی ندارد. گوگل می خواهد وب سایت هایی را که دارای تعداد زیادی هستند رتبه بندی کند

نظر ، اشتراک گذاری و بحث در آنها. این به گوگل می گوید که وب سایت به اندازه کافی پر جنب و جوش و فعال است تا رتبه بالاتری داشته باشد.

اگر بتوانید به این مسائل رسیدگی کنید ، رتبه بهتری از Google دریافت خواهید کرد. ممکن است ساده به نظر برسد ، اما این دقیقاً همان چیزی است که هست. فاکتورهای رتبه بندی گوگل روباتیک هستند و منتظر سیگنال کامل برای رتبه بندی یا حذف وب سایت هستند. اگر بتوانید چیزی را که آنها به دنبال آن هستند به آنها بدهید ، تقریباً همیشه رتبه بهتری دریافت خواهید کرد.