درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 02 شهریور 1400
  • بازدید : 10 مشاهده

چندین راه برای افزایش دسترسی آنلاین شما وجود دارد. بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما "بهینه سازی موتورهای جستجو" SEO است. به طور خلاصه ، این یک استراتژی است که هرکسی می تواند از آن برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی آنلاین استفاده کند. اگر متون خود را به صورت استراتژیک می نویسید و از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنید ، وب سایت شما زودتر به شما توصیه می شود و بنابراین دسترسی شما را افزایش می دهد. بخش مهمی از سئو بهینه سازی تصاویر وب سایت شما است تا رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشید.

سئو تصاویر را بهینه کنید

آیا می دانید که می توانید تصاویر خود را برای رتبه بندی بالاتر در Google بهینه کنید؟ بهینه سازی تصویر عمدتا در مورد اندازه فایل و اطلاعات پرونده ای است که شما با تصویر خود مرتبط می کنید. اگر می توانید بدون از دست دادن وضوح و وضوح تصویر را تا حد ممکن کوچک نگه دارید ، تصویر شما بهتر در موتورهای جستجوی آنلاین (تصویر) فهرست می شود. این به این دلیل است که زمان بارگذاری صفحه پایین است ، که برای موتورهای جستجو مانند Google مفید است. آنها فایل های سبک تر را ترجیح می دهند زیرا داده های کمی برای پردازش وجود دارد.

نکاتی برای بهینه سازی تصاویر برای SEO

ضرب المثل قدیمی "یک عکس هزار کلمه ارزش دارد" کاملاً درست است. تصاویر شما به خوانندگان کمک می کند تا کلمات شما را بهتر درک کنند. تجسم یک ابزار مهم برای تقویت پیام شما است.

آیا شما یک وبلاگ نویس هستید و می خواهید وبلاگ های خود را تبلیغ کنید؟ اگر از عکس های خود به صورت استراتژیک استفاده کنید ، دسترسی خود را افزایش می دهید. تصاویر مقالات شما را زنده کرده و همچنین در سئو وب سایت شما کمک می کند. علاوه بر این ، خوب است که یک قطعه طولانی متن را با یک یا چند تصویر جایگزین کنید. این که آیا از تصاویر تحلیلی (نمودارها) برای روشن شدن یک مطالعه استفاده می کنید ، یا از یک عکس زیبا برای جذابیت بیشتر صفحه خود استفاده می کنید ... مطمئن شوید که تصاویر خود را برای دسترسی بیشتر بهینه کرده اید. در این مقاله نکات مفیدی در مورد نحوه استفاده آسان از آن خواهید یافت.

1. نام فایل تصویری SEO

یکی از راه های بهینه سازی تصاویر این است که آگاهانه نام فایل خود را انتخاب کنید. موتورهای جستجوی آنلاین - مانند Google - مانند وضوح هستند. هنگامی که تصویر شما "image234.jpg" نامیده می شود ، گوگل نمی داند محتوای عکس چیست. بنابراین شما می خواهید یک موتور جستجو بدون اینکه حتی به آن نگاه کنید بداند تصویر در مورد چیست.

بنابراین مطمئن شوید که نام فایل با کلیدواژه (های) انتخابی شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن مقاله ای در مورد شهر بارسلونا هستید و از تصویری از تراس در بارسلونا استفاده می کنید ، نام فایل مناسب "Barcelona-terras.jpg" خواهد بود. یک نکته مهم: مطمئن شوید که موضوع اصلی (بارسلونا) در ابتدای نام فایل باشد.

2. اندازه تصویر

زمان. یک مثال:

هنگام بارگذاری یک تصویر "سنگین" ، برای مثال تصویری با اندازه 2400 × 1400 پیکسل ، ممکن است با اندازه تقریبی 250 × 150 پیکسل نمایش داده شود. با این حال ، اندازه (قالب فایل) تصویر شما زمان بارگذاری را کند می کند. سعی کنید اندازه تصویر خود را به اندازه ای که تصویر شما در آن نشان داده می شود تغییر دهید.

اگر 250 150 150 پیکسل برای نمایش وضوح تصویر شما بر روی تلفن هوشمند و لپ تاپ 13 اینچی کافی باشد ، برای کاهش اندازه تصاویر هزینه دارد. اگر می دانید که بخش زیادی از مخاطبان شما از مرورگرها یا دستگاه های خاصی - مانند تلفن های هوشمند - استفاده می کنند ، بررسی کنید که آیا قالب مورد نظر شما توسط آن مرورگرها پشتیبانی می شود یا خیر. یک وب سایت مفید برای بررسی این مورد است: CanIuse.com.

به طور خلاصه ، تغییر اندازه تصاویر ، دید شما را افزایش می دهد!

3. نوع فایل/فرمت فایل

و اکنون نوع فایل یا فرمت فایل: هیچ نوع فایل درست یا غلطی وجود ندارد. آنچه برای تصویر شما بهتر کار می کند بستگی به نوع تصویر و نحوه استفاده از آن دارد. در اینجا چند نکته مفید برای سهولت روند انتخاب شما وجود دارد:

از فرمت PNG برای عکسها و گرافیک های "پیچیده تر" استفاده کنید. یک فایل PNG اطلاعات بیشتری نسبت به یک فایل JPG دارد. PNG یک نوع فایل است که کیفیت بالا را با حجم نسبتاً کوچک فایل تضمین می کند.
اگر با عکس ها یا تصاویر بزرگتر سروکار دارید ، یک فرمت JPEG را انتخاب کنید. فایل های JPEG از نظر رنگ و روشنایی با اندازه نسبتاً کوچک نتایج خوبی به شما می دهند.
از SVG برای آرم ها و آیکون ها استفاده کنید. با استفاده از CSS یا جاوا اسکریپت ، می توانید تصاویر خود را در قالب SVG مدیریت کنید ، و اندازه آنها را بدون افت کیفیت تغییر دهید.

4. Alt Text

یک متن alt (برچسب alt یا متن جایگزین) می تواند به یک تصویر اضافه شود. این توضیح کوتاهی از تصویر است. این توصیف عموماً برای بازدیدکنندگان شما قابل مشاهده نیست. اطمینان حاصل کنید که متن alt را به هر تصویری که استفاده می کنید اضافه کنید. این بدون شک دید شما را بهینه می کند.

همچنین مطمئن شوید که متن alt حاوی کلمه کلیدی انتخابی شما از صفحه وب شما باشد. مهمترین چیز این است که یک توضیح واضح و مرتبط اضافه کنید ، به طوری که تصویر شما تا حد ممکن در موتور جستجو قابل مشاهده باشد. آنچه را که در تصویر وجود دارد به وضوح شرح دهید تا هم موتورهای جستجو و هم افراد از تصویر شما شگفت زده یا گیج نشوند.

اگر عکسی از قلعه بارگذاری می کنید ، متن alt را به تصویر خود بدهید: 'قلعه' یا 'قلعه'. هرچه اطلاعات مربوط به یک تصویر در دسترس موتور جستجو باشد ، تصویر شما (و در نتیجه وب سایت شما) بهتر توسط عموم یافت می شود.

5. تصاویر کوچک

نحوه استفاده Google از تصاویر کوچک (تصاویر کوچک) برای بهینه سازی دسترسی شما مشابه Google News است: آنها تصاویر کوچک را به هر مقاله خبری پیوند می دهند. مردم بیشتر از پیوندی که تصویری به آن متصل شده است کلیک می کنند تا پیوندی که فقط دارای متن خشک است.

اگر می توانید از تصویر کوچک برای تبلیغ مقاله ، ویدیو یا محصول خود استفاده کنید ، بدون تردید از این فرصت استفاده کنید. اگر کمکی نمی کند ، پس ضرری ندارد! بسیاری از برنامه های رایگان برای بارگیری وجود دارد که ایجاد تصویر کوچک اصلی را برای شما آسان می کند.

6. نقشه های سایت

اگر شما یک تولید کننده محتوا پرشور هستید ، ممکن است در مورد نقشه سایت شنیده باشید. اگر نه ، مشکلی نیست. نقشه سایت لیستی از صفحات وب است که در دامنه شما قابل مشاهده است. من به طور مختصر توضیح می دهم که چگونه می توانید از تصاویر خود برای نقشه سایت خود به صورت استراتژیک استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد تصاویر خود در وب سایت خود به Google ارائه دهید.

برای ارسال تصاویر موجود یا جدید در نقشه سایت خود به Google ، ابتدا باید در Google Webmaster Tools ثبت نام کنید. پس از انجام این کار ، باید عنوان "نقشه سایت" را در داشبورد خود مشاهده کنید. روی دکمه "Sitemap" و سپس "Add/Test Sitemap" کلیک کنید. نشانی اینترنتی تصویر را تایپ کنید/بچسبانید و روی «ارسال نقشه سایت» کلیک کنید.

افزودن تصاویر به نقشه (های) سایت شما به Google امکان می دهد تصاویر شما را فهرست بندی کند. بنابراین همیشه مطمئن شوید که این کار را برای بهینه سازی محتوای خود انجام می دهید. به یاد داشته باشید ، هرچه اطلاعات مرتبط تری از تصویر گوگل در اختیار شما باشد ، احتمال اینکه تصویر شما در بالای نتایج جستجو ظاهر شود بیشتر است.

بهینه سازی تصاویر در رسانه های اجتماعی
هر شبکه اجتماعی با الگوریتم ها و روشهای منحصر به فرد کار می کند تا محتوا را برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده کند. مفید است بدانید که چگونه می توانید تصاویر خود را در هر پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب تر کنید. در صورت استقبال خوب از تصاویر می توانید دسترسی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در اینجا چند نکته ساده وجود دارد:

اندازه ایده آل برای تصویر اینستاگرام حدود 900 900 900 پیکسل است. اگرچه می توانید قالب عمودی را نیز انتخاب کنید ، تصویر مربع همچنان محبوب ترین است. همیشه عکس های واضح را انتخاب کنید و از هشتگ های مناسب برای دیده شدن بیشتر تصویر خود استفاده کنید. همچنین می توانید برای تبلیغ هر دو کانال ، صفحه فیس بوک خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید.

در Pinterest ، تصاویر بزرگتر بهترین عملکرد را دارند. اندازه مطلوب برای تصاویر Pinterest حدود 735 110 1102 پیکسل است. Pinterest تصاویر رنگارنگ و چشم نواز را ترجیح می دهد. هر تصویری را که انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که خودتان آن را به ویژه جذاب می بینید. اگر به نظر شما محتوای شخصی شما جالب نیست ، چه کسی این کار را انجام می دهد؟

آیا در غیر این صورت از SEO شما مراقبت می کنیم؟
امیدوارم این مقاله به شما در بهینه سازی تصاویر کمک کرده باشد. اگر دستورالعمل ها را با دقت اعمال کنید ، بدون شک بر دید آنلاین شما تأثیر مثبت خواهد گذاشت. موفق باشید با استفاده از این نکات!