درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 08 شهریور 1400
  • بازدید : 29 مشاهده

طراحی وب سایت یک فرایند پیچیده است. اغلب ، طرح های رنگی به عنوان تمرینی در برندسازی زیر فرش قرار می گیرند. منظورم این است که چقدر می تواند سخت باشد؟ رنگهایی را انتخاب کنید که با لوگو مطابقت داشته باشند و کار شما تمام شده است ، درست است؟

خوب ، دقیقا نه.

مشاهده می کنید ، رنگ هایی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید ، تأثیر بیشتری در درک بازدیدکنندگان از آنچه تصور می کنید ، دارد. ما در قلب موجودات ساده ای هستیم. و مغز ما متصل شده است تا شصت هزار برابر سریعتر از متن به تصاویر پاسخ دهد. این را به این واقعیت اضافه کنید که رنگ ها می توانند درک مطلب را افزایش داده و میزان یادآوری را تا 75 درصد افزایش دهند و متوجه می شوید که این تصمیم چقدر مهم است. اینکه بگوییم هر چیزی که انتخاب می کنید می تواند تلاش های آنلاین شما را به هم بزند یا شکست دهد ، چندان دور از ذهن نیست.

حقیقت این است که ترکیب رنگ های مناسب می تواند با حفظ کمی از اعتبار و اعتماد بالا به نام تجاری شما بیافزاید. این یک ROI شگفت انگیز بالا است و فقط برای مدت طولانی که از آن استفاده می کنید عملکرد خود را ادامه می دهد.

تحقیقات نشان می دهد که ساده ترین کار بهترین است. فقط دو یا سه رنگ که به طور دقیق نشان دهنده نام تجاری شما هستند و توجه شما را جلب می کنند ، تنها چیزی است که شما می توانید برای جلب مشتری به آن نیاز داشته باشید. نگاهی به برخی از بزرگترین مارک های جهان بیندازید. اسامی خانوارها. آنها این را می دانند. آنها آن را ساده نگه می دارند.

مهم نیست که در ابتدای سفر آنلاین خود هستید یا به دنبال بهبود وب سایت فعلی خود هستید. با بازنگری در انتخاب پالت رنگ خود برای نشان دادن ترجیحات و تقاضای مصرف کننده فعلی ، شما در راستای خط مشی برخی از موفق ترین افراد تجاری نسل ما فکر می کنید. آنها تصویر کلی را درک کردند. و حالا شما نیز خواهید کرد.

نگاهی به برخی از این گرایش های رنگ طراحی وب برای سال 2019 بیندازید و ببینید چگونه برای شما کاربرد دارند.

پالت های نرم
نرمی موضوع اصلی امسال است. رنگ های ظریف که نشان دهنده سبک ، کلاس و شیک بودن خاصی هستند ، برای محصولات لوکس و مارک هایی که می خواهند خود را در رده بالا قرار دهند به خوبی کار می کنند. نکته کلیدی در اینجا استفاده از رنگ های ساده و استفاده استراتژیک از فضای سفید برای جذب کره چشم به پیشنهاد شما است. بسته به صنعت ، ترکیبی از لحن ملایم و حداقل متن می تواند بهترین جلوه های بصری را به همراه داشته باشد و احساس انحصاری بودن را برای بازدیدکنندگان وب سایت ایجاد کند.

تصویری از پالت های رنگ ملایم
دو رنگ که به خوبی با یکدیگر کار می کنند تا این جلوه را ایجاد کنند ، خاکستری ساده و سفید سفید است. با استفاده از تصاویری تیز در برابر این پس زمینه ظریف ، شما حس ظرافت را ارائه می دهید و در عین حال بهترین فرصت را برای درخشندگی به محصول خود می دهید.

پاستل
برای ادامه ایده مینیمالیسم از نقطه قبل - بله ، مدتی است که مطرح شده است. رنگهای آسان و چیدمان ساده چند سال است که جزء اصلی آنها هستند. این بدان معنا نیست که آنها باید تخفیف بگیرند. در سال 2019 این ایده "چیزهای کمتر ، محتوای بیشتر" هنوز قوی است و ما می توانیم این را در تقاضای فعلی برای رنگهای پاستلی مشاهده کنیم.

تصویری از پالت های رنگی پاستلی
پاستل ها بسیار محبوب هستند زیرا با مفهوم "نرمی" که قبلاً ذکر کردیم مطابقت دارند و به طرز فریبنده ای برای چشم آرامش بخش هستند. هنگامی که از رنگ هایی مانند نعناع ، بنفش و آبی استفاده می کنیم ، احساس استحکام و اعتماد را به بازدیدکنندگان وب سایت منتقل می کنیم. ما قصد شوکه کردن آنها را نداریم. ما آرام هستیم ، ما پیچیده هستیم و می توانیم آنچه را که شما برای آن اینجا هستید ارائه دهیم.

شیب ها
روزی روزگاری گرادیان یکی از محبوب ترین روندهای طراحی وب بود. در زمینه ای که با فناوری محدود شده است ، آنها به عنوان راهی عالی برای افزودن عمق و محتوای وب سایت ها شناخته می شوند.

هنگامی که روند طراحی مسطح در اواخر دهه 2000 آغاز شد ، شیب ها ناگهان قدیمی و نادیده گرفته شد.

استفاده از شیب هنگام طراحی وب سایت
در حال حاضر از گرادیانت برای افزایش طرح های مسطح ما و افزودن بافت به چیدمان های ملایم استفاده می شود. ما واقعاً دور کامل آمده ایم.

چرا گرادیانها چنین بازگشتی داشته اند؟ آنها برای یک نفر همه کاره هستند. فرصت های زیادی برای استفاده از آنها در طراحی وب وجود دارد. می توانید از رنگ های ملایم برای ظرافت و ظرافت استفاده کنید. یا می توانید همه کارها را انجام دهید ، جسورتر باشید و به سایت خود جلوه ای بی نظیر بدهید.

ترفند اینجا ، مثل همیشه ، انتخاب رنگ مناسب است. در مورد تئوری رنگ و روانشناسی رنگ تحقیق کنید و رنگ هایی را انتخاب کنید که با هم کار می کنند ، از منظر جذابیت. بله ، شیب ها برای آزمایش وجود دارد ، اما وقتی در چارچوب اصول اثبات شده استفاده شوند ، بهترین عملکرد را دارند.

فقط از اینستاگرام بپرسید. لوگوی آنها یک شاهکار گرادیان است.

زنده و یکپارچهسازی با سیستمعامل
درست مانند مد ، گرایش های طراحی نیز تمایل دارند خود را تکرار کنند. اکنون که مدتی است که وب وجود دارد ، ما شروع به مشاهده طرح های رنگی نوستالژیک "برگشت به عقب" می کنیم که نه تنها زیبا هستند ، بلکه تأثیر قدرتمندی در بازار دارند.

پالت های رنگی یکپارچهسازی با سیستمعامل در وب سایت ها
علیرغم تمایل به پالت های نرم تر در سال جاری ، رنگ های زنده - بدون شک با الهام از نوستالژی دهه 80 و 90 - در حال بازگشت دوباره قوی هستند. بسیاری از مارک های بزرگ این موضوع را مورد توجه قرار داده اند و بر احساس گرایی سنگینی کرده اند. شاید معروف ترین آن Spotfy باشد که از رنگ های نارنجی و قرمز گرم استفاده می کرده است. این نه تنها طراحی وب عالی است ، بلکه استاد است

بازاریابی کامل آنها نمونه بارزی از شناخت مخاطبان خود و محصول مورد استفاده آنها به طور کلی هستند. ما از موسیقی برای بازتاب استفاده می کنیم ، درست است؟ ما از آن برای یادآوری و یادآوری زمانهای ساده تر استفاده می کنیم. Spotify این را می داند و آنها آن را در همه چیز منعکس می کنند ، درست تا رنگ های آرامش بخشی که در صفحه اصلی خود استفاده می کنند.

یکپارچهسازی با سیستمعامل می تواند خطرناک باشد ، اما اگر به درستی آن را بدست آورید ، سود آن می تواند بسیار زیاد باشد. اگر فکر می کنید این حرکت درستی است ، مطمئن شوید که ابتدا تحقیقات خود را انجام داده و تصویری واضح از خواسته ها و انتظارات مخاطبان خود بدست آورید. نگاهی به بازاریابی نسلی بیندازید و رنگهایی را انتخاب کنید که بیشترین تأثیر را بر گروه سنی موردنظر شما دارند (اگر مربوط به صنعت شما باشد).

پاستل های آینده نگر و اولیه
همانطور که همه ما با خاطراتمان گرم و دلنشین می شویم ، به آینده نیز متاثر می شویم.

این بدان دلیل است که پاستل های آینده نگرانه امسال نیز روند سختی دارند. ما در حال صحبت با نقره ای ، سفید ، بچه آبی هستیم…

هر چیزی که احساس تمیزی می کند و خوب ، فضا-سن است.

پالت های پاستلی و Primaries
زیرا این همان چیزی است که ما اکنون هستیم ، درست است؟ یک گونه فضانوردی خوب ، اگر ایلان ماسک در این مورد چیزی برای گفتن داشته باشد ، خواهیم بود.

با وجود همه صحبت ها در مورد هوش مصنوعی ، موشک ها و پیشرفت های جدید فناوری ، تعجب آور نیست که ما در این مسیر حرکت می کنیم. از آنچه در ذهن مشتری شما وجود دارد استفاده کنید و با یک پالت رنگی که این احساس را منعکس می کند ، امید آنها را به آینده ای روشن تر جلب کنید.

شرکت های فناوری در حال حاضر این کار را انجام می دهند. یکی از محبوب ترین گزینه ها گرادیان آبی و سبز با متن سفید است. پردازنده پرداخت Stripe مثال خوبی در این زمینه است. این سایت آینده نگر ، تمیز ، سریع و جدی به نظر می رسد-هر آنچه مشتری احتمالی آنها (به احتمال زیاد صاحب مشاغل کوچک و متوسط) می خواهد.

مقدار زیادی قرمز
نگاهی به بسیاری از محبوب ترین وب سایت های ساخته شده در سال بیندازید و متوجه خواهید شد که از رنگ قرمز زیادی استفاده می شود. همین اواخر است که رنگ قرمز معنای "هشدار" و "خطر" را کنار گذاشته و به رنگی تبدیل شده است که می تواند برای افزودن شخصیت و استعداد به یک وب سایت استفاده شود.

استفاده از رنگ قرمز هنگام طراحی وب سایت
رنگ قرمز همچنین به طور موثری با رنگ های خاموش ترکیب می شود تا چشم را به خود جلب کند و به رنگ های آرامش بخش دیگر جسارت اضافه کند. رنگهای زرد ، آبی و نارنجی روشن با رنگ قرمز به طور م toثر برای جبران خیره کننده فوق العاده آن و ایجاد تعادل در صفحه استفاده شده است.

قرمز جدید است. مدرن و جسورانه است و اگر با مارک تجاری شما و تصور مشتری مطابقت داشته باشد ، می تواند یک انتخاب عالی باشد. از آن به ندرت استفاده کنید ، با رنگ های ملایم تر ، و ببینید چگونه طرح شما زنده می شود.

نتیجه
رنگ می تواند ما را وادار به تفکر و انجام برخی کارها کند. به عنوان مثال ، فقط وجود رنگ قرمز قادر است سطح نبض و آدرنالین ما را افزایش دهد. نارنجی و زرد می تواند ما را خوشحال کند. این یک پاسخ اولیه و ناخودآگاه است که ما هیچ کنترلی واقعی بر آن نداریم.

بازاریابان سالهاست که این را می دانند. به همین دلیل است که آنها تبلیغات را برای فصول مختلف سال هدف قرار می دهند یا از رنگ های خاصی استفاده می کنند تا با تصور عمومی از رویدادهای خاص (قرمز ، سفید و سبز در کریسمس ، هرکسی؟) سازگار باشد. اکنون ، به عنوان یک طراح وب ، شما نیز آن را می شناسید.

به چند روش می توانید در مورد رنگ آمیزی هوشمندتر عمل کنید. ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید. هر چه می توانید در مورد روانشناسی رنگ بخوانید. سپس ، از مشتریان خود بپرسید. آنها چه رنگهایی را دوست دارند؟ به نظر آنها چه رنگهایی نشان دهنده نام تجاری و صنعت شما است؟ البته فقط شما می توانید در پایان روز تصمیم بگیرید. اما با ایجاد این پایه ، کاری را انجام می دهید که 95 businesses از مشاغل دیگر در طاقچه شما انجام نمی دهند و در نتیجه ، شانس موفقیت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

به نظر شما چه طرح های رنگی با هم خوب کار می کند؟