درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : شنبه 06 شهریور 1400
  • بازدید : 17 مشاهده

بیشتر اوقات ، ما در مورد ایجاد وب سایت هایی صحبت می کنیم که حاوی مطالب قابل توجهی هستند و در عین حال که تأثیر خوبی بر جای می گذارد ، تجربه ای چشمگیر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

صادقانه بگویم ، مشاغل آنلاین قطعاً باید از این موارد استفاده کنند زیرا آنها کلید ایجاد یک وب سایت هستند. هر چند گاهی اوقات ، آنچه در طراحی و عملکرد کلی یک وب سایت از بین می رود ، جزئیات ساده است.

یک طراحی وب سایت کاربر پسند و ساده همیشه م thanثرتر از یک صفحه آشفته و نامرتب و مملو از اطلاعات اضافی است. در صورت امکان ، منوی ناوبری سطح بالا را به بیش از پنج زبانه محدود کنید. همچنین لازم به ذکر است که آنها را با برچسب قابل مشاهده نگه دارید و صفحات مربوطه را در زیر آن برگه ها سازماندهی کنید.

افزودن ساده جستجوی سایت در گوشه سمت راست بالای صفحه وب شما نیز برای بازدیدکنندگان وب بسیار مفید است ، زیرا برخی از آنها ممکن است مستقیماً در منوی جستجو تایپ کنند تا در سراسر صفحه شما مرور شوند. این امر پیدا کردن آنچه را که نیاز دارند برای آنها آسان تر می کند.

طراحی وب سایت
 

همچنین ، به یاد داشته باشید که از تصاویر با کیفیت بالا و مربوط به نام تجاری خود استفاده کنید تا جلوه ای حرفه ای به وب سایت خود ببخشید. مطمئن شوید که فونت خود را بزرگ یا کوچک نکنید و از رنگ هایی استفاده کنید که برای چشم خوشایند است. هیچ کس نمی خواهد با خواندن فونت های کوچک رنگ روشن ، همه را تحت فشار قرار دهد.

استفاده از فونت های سیاه در پس زمینه سفید بسیار منطقی است. به هر حال ، کتابها مدتهاست که از این تکنیک استفاده می کنند و برای آنها خوب کار می کند. پس چرا آن را در وب سایت خود اعمال نمی کنید؟ ساده است اما واقعاً مثر است.

اطلاعات تماس شما نیز باید به راحتی قابل تشخیص باشد. در صورت امکان ، آن را در بالا یا پایین صفحه اصلی خود قرار دهید ، به طوری که بازدیدکنندگان وب شما مجبور نباشند به دنبال آدرس یا شماره تلفن باشند اگر بخواهند با فردی از شرکت شما تماس بگیرند.

حقیقت این است که این جزئیات ساده هستند که هنگام بازدید از سایت شما بیشترین تأثیر را بر مشتریان می گذارند. بنابراین مطمئن شوید که هر گوشه و گوشه ای را تا جزئیات بسیار کوچک کاوش و بررسی می کنید و مخاطبان اصلی خود را در نظر داشته باشید.

علیرغم هرگونه ارتقاء مدرنی که در سایت خود به کار می برید ، نادیده گرفتن ساده ترین جزئیات می تواند واقعاً منجر به تأثیرات منفی شود ، بنابراین دقیق بودن در این تجارت ضروری است.