درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
لینک های خارجی: چرا باید به وب سایت های دیگر پیوند دهید؟ (قسمت اول)
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 31 مرداد 1400
  • بازدید : 13 مشاهده

در ابتدا ، ممکن است عجیب به نظر برسد که کاربرانی را که همیشه در تلاش برای جذب آنها به دامنه خود هستیم ، به وب سایت های دیگر هدایت کنیم.

با این حال ، وقتی متوجه اهمیت ارجاع از صفحات دیگر به موفقیت سایت خود می شویم ، تغییر چشم انداز پیوندهای خارجی را تجربه می کنیم - یکی از مهمترین عوامل استراتژی ایجاد لینک.

در ادبیات علمی ، مهمترین مقالات و محققان عموماً آنهایی هستند که در سایر نشریات نقل قول شده اند ، با توجه به اینکه شهرت داور نیز بر کار ذکر شده ارزش می افزاید و بالعکس.

در موتورهای جستجو ، رتبه وب سایت و رتبه صفحه اصول مشابهی دارند. در این مقاله خواهید فهمید که چگونه این کار در جهان بازاریابی محتوا انجام می شود.

پیوندهای خارجی چیست؟

اگر پیوندهای داخلی به عنوان پیوندهای متصل به صفحات دیگر سایت شما هستند ، پیوندهای خارجی آنهایی هستند که به دامنه های مختلف اشاره می کنند.

آنها به طور گسترده ای برای افشای منبع اطلاعات ذکر شده استفاده می شوند ، اما می توانند نشانه های خودجوش محتوایی باشند که نویسنده برای کاربر مناسب می داند.

البته بین ارجاع دادن و ارجاع دادن تفاوت وجود دارد.

در حالت اول ، ما این پیوندهای خروجی را می نامیم. در مورد دوم ، ما پیوندهای ورودی یا همانطور که اکنون شناخته شده است ، بک لینک داریم.

چرا باید به این پیوندها اهمیت بدهم؟

پیوندها (یا فرامتن ها) یکی از منابعی هستند که اینترنت را شکل می دهند. با این حال ، آنها فقط نقش برجسته ای را در ورود موتورهای جستجو ایفا کردند.

اولین وب سایت های موجود در این دسته نتایج را به ترتیب حروف الفبا و یا به ترتیب در موضوعات ارائه کردند ، که باعث شد فرایند جستجوی وب شبیه به یک پرس و جو در هر کتابخانه شود.

متعاقباً ، مکانیسم های جدیدی برای اتخاذ راه حل های کارآمدتر برای مقابله با حجم عظیمی از صفحات ظاهر شده و کاهش تلاش کاربران هنگام جستجوی آنلاین برجسته شد.

موفق ترین آنها گوگل بود که الگوریتم آن از سیستم معتبر PageRank استفاده می کند ، پروژه ای که موسسان این شرکت به عنوان دانشجوی دانشگاه استنفورد توسعه داده اند.

اساساً ، این فناوری ارتباط یک صفحه را با توجه به کمیت و کیفیت پیوندهایی که به آن اشاره می کنند برآورد می کند.

آیا پیوندهای خروجی من بر SEO تأثیر می گذارد؟

ما می دانیم که پیوندهای بک لینک مستقیم بر عملکرد ارگانیک صفحات شما در نتایج جستجو تأثیر می گذارد ، درست است؟ اما پیوندهای خروجی چطور؟

برخی از آزمایشات انجام شده توسط Moz نشان می دهد که پیوندهای خروجی همچنین به "قدرت دامنه" ، یکی از عوامل رتبه بندی بسیار گوگل کمک می کند.

با این حال ، این بیانیه تا حدودی بحث برانگیز است زیرا ، اگرچه توصیه ای در دستورالعمل موتور جستجو وجود دارد ، اما تأثیر مستقیم آن بر رتبه بندی هرگز توسط شرکت تأیید نشد.

در هر صورت ، استدلال Moz بازاریابان را که می ترسند این پیوندها صفحات آنها را کوتاه کرده و نرخ بازگشت را افزایش دهند ، تسکین می دهد.

با این حال ، یا اگر این اطلاعات درست باشد یا نادرست باشد ، واقعیت این است که چندین دلیل خوب دیگر برای استفاده از پیوندهای خروجی وجود دارد.