درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : شنبه 20 شهریور 1400
  • بازدید : 19 مشاهده

نوشتن وبلاگ در نوع خود یک تجربه کاملاً جدید است. با استفاده از وبلاگ ها ، می توانید نظرات ، افکار و احساسات خود را یکجا ، اما به شیوه ای مسئولانه تر و ساختارمندتر بیان کنید. با این حال ، بسیاری وبلاگ نویسی را به عنوان بستری برای تحقیق و نوشتن می پندارند ، اما فراتر از این است!

با گذشت زمان ، در صورت انجام صحیح ، افراد بیشتری شروع به خواندن قطعه شما و حتی دنبال کردن شما خواهند کرد. انجام صحیح وبلاگ نویسی راهی پر از گل رز نیست ، بلکه کار سختی است و شانس بالاتری وجود دارد. اگر برای اولین بار این کار را انجام دهید ، این احتمالات بیشتر است.

اما نگران نباشید ، مانند هر کار دیگری ، وبلاگ نویسی نیز موشک نیست و نیازی نیست که متخصص باشید ، فقط علاقه شما به نوشتن کافی است. در اینجا ، من برخی از موارد ضروری را که باید قبل از راه اندازی وبلاگ خود بدانید ، به اشتراک می گذارم. بنابراین ، آن را مرور کرده و آن را درک کنید و مطمئن هستم که با گذشت زمان به تدریج حداقل در موارد اساسی مهارت خواهید یافت.

بنابراین ، بیایید ابتدا از همان ابتدا شروع کنیم. من فرض می کنم که شما فردی هستید که ایده فوری راه اندازی وبلاگ را دارید. حال ، جدا از جستجوی روشهای مناسب وبلاگ نویسی در Google ، چه خواهید کرد؟

خوب ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک نام دامنه خوب و یک پلت فرم میزبانی وب ارائه دهید. اکنون برای درک تفاوت بین دامنه و پلت فرم میزبانی وب ، در نظر بگیرید که خانه ای که در آن زندگی می کنید یک پلت فرم میزبانی وب است و نام خانه شما به عنوان یک دامنه است. دامنه چیزی است که افراد می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند ، در حالی که میزبانی وب چیزی است که همه داده های شما در آن ذخیره می شود.

اگر به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه هستید ، حتی می توانید از میزبانی رایگان مانند blogger.com یا medium.com یا سایر موارد استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید ، هنگام مراجعه به هر یک از این وب سایت ها همیشه محدودیت های کمی وجود دارد. از آنجا که دیگر کنترل کاملی بر محتوای خود ندارید و باید از دستورالعمل های آنها پیروی کنید. در برخی موارد ، شما حتی نمی توانید از وبلاگ های خود کسب درآمد کنید.

بنابراین ، بهتر است به سراغ یک وب سایت خود میزبان بروید که با طراحی ، محتوا و گزینه های درآمدزایی به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد. برای میزبانی وبلاگ خود ، می توانید از Bluehost یا GoDaddy دیدن کرده و برنامه های آنها را مرور کنید. برای شروع ، رفتن به برنامه اصلی بیش از حد کافی است. در اینجا ، وب سایت فراگیر کل فرآیند ثبت دامنه و میزبانی وب را برای ایجاد بستر وبلاگ نویسی خود به ساده ترین و ساده ترین شکل ممکن توضیح می دهد. پس از این ، شما با ایجاد وب سایت وبلاگ نویسی خود کار خود را تمام کرده اید و از این پس می توانید وبلاگ نویسی را شروع کنید.

اما قبل از اینکه بلافاصله وارد وبلاگ نویسی شوید ، در اینجا چند نکته است که باید بدانید و درک کنید.

چشم های جستجوگر

ایجاد یک طرح
قبل از نوشتن اولین وبلاگ خود ، ابتدا باید بر موارد خاصی تمرکز کنید. شناسایی طاقچه شما به عنوان زمان زیادی بسیار مهم است ، من وبلاگ نویسان را دیده ام که به جای تمرکز بر روی هر طاقه ، بیش از حد موضوعات را می نویسند. سعی کنید موضوعات مناسبی را که برای آنها علاقه دارید مشخص کنید و مسائل را ساده نگه دارید. به جای بیان یک داستان کامل ، سعی کنید با حل مشکلات وبلاگ خود را مفید نگه دارید.

طراحی وب سایت خود را ساده ، آسان برای خواندن و سریع نگه دارید. یک طراحی خوب ضروری است ، اما با پر کردن محتوا در سراسر صفحه اصلی خود زیاده روی نکنید و لطفاً با زمان بارگذاری سریعتر ، موضوعات را انتخاب کنید. بارگیری کندتر وب سایت ها می تواند به طور جدی بر رتبه بندی Google شما تأثیر بگذارد. برای آزمایش سرعت وب سایت خود می توانید از بینش های صفحه Google استفاده کنید.
با همه این موارد ، شما حتی باید مراقب دفعات ارسال وبلاگ باشید. به یاد داشته باشید که به جای کمیت ، باید به دنبال کیفیت باشید. شما باید بر ارسال وبلاگ ها در فاصله زمانی منظم و در عین حال مفید نگه داشتن مطالب برای مخاطبان خود تمرکز کنید.

از همه مهمتر ، اگر به کسب درآمد علاقه دارید ، باید رقبای خود را بشناسید و دنبال کنید ، باید درباره موضوعات پرطرفدار فعلی ، موضوعاتی که رقبایتان در آنها پست گذاشته اند ، آگاهی داشته باشید و سعی کنید نسخه های بهتری ارائه دهید. ابزارهایی مانند BuzzSumo و Semrush می توانند به شما در تحقیق درباره رقبای خود ، کلمات کلیدی و موضوعات پرطرفدار کمک کنند.

در نهایت ، فقط معتبر ، اصلی و واقعی باشید. سعی کنید با مخاطبین خود اعتماد ایجاد کنید ، از کپی محتوا جلوگیری کنید و با ادغام ابزارهای تجزیه و تحلیل در وب سایت های خود ، موفقیت وبلاگ خود را دنبال کنید.

اصول سئو را بیاموزید
 

سئو

SEO یا Search Image Optimization مجموعه ای از تکنیک ها است که محتوای شما را برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو مانند Google بهینه می کند. اکنون ، این درست است که محتوا پادشاه است اما با این وجود ، نمی توانید قدرت SEO را دست کم بگیرید. این شامل استراتژی های مختلفی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، ایجاد لینک و موارد دیگر است. اساساً ، از آن برای افزایش ترافیک به وب سایت وبلاگ شما استفاده می شود. در اینجا ، می توانید راهنمای مبتدی برای SEO را برای درک بهتر بخوانید.

اهمیت ایجاد لینک و پیوند داخلی
می توانید بگویید که لینک سازی بخشی از SEO است. این نقش اساسی در رتبه بندی سایت شما در Google دارد. گاهی اوقات ممکن است زمان بر باشد اما پیچیده نیست. لینک سازی فقط یک تکنیک است

برای تبلیغ وب سایت یا وبلاگ خود در سایر وب سایت ها برای افزایش بازدیدکنندگان به وب سایت شما. اولین و مهمترین قسمت ایجاد لینک نوشتن محتوای با کیفیت بالا است زیرا هیچ کس به مقالات معمولی یا تقلبی پیوند نمی دهد. پس از ایجاد محتوای با کیفیت ، سعی کنید با تمام افرادی که به دنبال آنها هستید مقاله های خود را پیوند دهید ، تماس بگیرید. در اینجا راهنمای عمیق پیوندسازی توسط moz.com آمده است که همه جنبه های مشابه را توضیح می دهد.

برخلاف پیوندسازی ، پیوندهای داخلی یک صفحه وبلاگ شما را به صفحه دیگری متصل می کند. به یاد داشته باشید ، پیوند خارجی پیوندی از وب سایت های خارجی است که در وبلاگ خود ذکر می کنید ، اما در پیوند داخلی ، پیوندهای وب سایت های خود را به وبلاگ های خود ذکر می کنید. پیوند داخلی نیز برای SEO ضروری است و به خوانندگان کمک می کند تا به مقالات دیگر یا مقالات قدیمی شما مراجعه کنند. نکته ای که باید در مورد پیوند داخلی بدانید این است که از زیاده روی در آن خودداری کنید.

محتوا پادشاه است و زمینه خدا است
محتوا-پادشاه است

آره! این یکی از مشهورترین سطرهایی است که توسط تعداد زیادی از وبلاگ نویسان و بازاریابان در سراسر جهان گفته و باور شده است. همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید "کیفیت همیشه بر کمیت غلبه می کند" ، برای وبلاگ نویسی نیز صادق است! هر کسی می تواند یک وبلاگ را به طور منظم ارسال کند ، اما پس از آن تفاوت بین شما و دیگران چیست؟ وقت بگذارید ، اما هر زمان که پست می گذارید ، مطالب مرتبط ، تازه و قدرتمند ارسال کنید.

در حال حاضر ، حتی گوگل به سایت هایی با محتوای تازه ، دقیق و منحصر به فرد اهمیت می دهد. به غیر از این ، اگر مخاطبان شما محتوای شما را مفید بدانند ، به هر حال آنها با پست های وبلاگ شما درگیر می شوند و به بازدیدکنندگان ثابت شما تبدیل می شوند. سعی کنید محتوای جذاب و پر جنب و جوش ایجاد کنید که بتواند در آینده بین مخاطبان شما محبوب شود.

برای مقابله با این مشکل ، می توانید راهنمای مبتدیان برای نوشتن محتوای عالی توسط Eduonix را انتخاب کنید.

ارزش وبلاگ نویسی مهمان
من فکر نمی کنم که مفهوم وبلاگ نویسی مهمان هرگز از روند خارج شود. این یک استراتژی بسیار مهم است که توسط وبلاگ نویسان متعدد برای به دست آوردن لینک ها و ترافیک از وب سایت دیگران به وب سایت خود استفاده می شود. به سادگی ، در وبلاگ نویسی مهمان ، همه وبلاگ های معروف یا برتر مربوط به طاقچه خود را پیدا می کنید و سپس برای نوشتن یک پست در وبلاگ های خود با پیوند وب سایت یا نام وب سایت خود به آنها مراجعه کنید. این به افزایش نام تجاری و آگاهی شما کمک می کند. امروزه ، چند وبلاگ نویس تأسیس شده با خوشحالی به وبلاگ نویسان مهمان اجازه می دهند در وب سایت های خود پست کنند اما با شرایط خاصی. فقط باید مکان مناسب را برای ارسال محتوای مناسب پیدا کنید.

رسانه های اجتماعی را بهترین دوست خود کنید
اگر به وبلاگ نویسی بدون رسانه های اجتماعی فکر می کنید ، یا قبلاً تأسیس شده اید یا کلمه "محبوب" را نمی دانید! باور کنید ، پس از صرف ساعت ها تحقیق ، نوشتن و قالب بندی ، ناامیدکننده ترین قسمت این است که شاهد جذب صفر مقاله توسط خود باشید. قبول کنید ، هیچ کس 0 مقاله یا 0 نظر درباره مقالات شما را دوست ندارد. همه چیز زمانی اتفاق می افتد که وبلاگ نویسان تبلیغات در رسانه های اجتماعی را به درستی انجام نمی دهند.

بنابراین ، روش صحیح تبلیغ وبلاگ های خود در رسانه های اجتماعی چیست؟ شما باید صفحات مختلفی را در وب سایت های مختلف رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. شما باید به طور مکرر مطالب خود را در همان زمینه به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید ، برخی از وب سایت ها می توانند ساده باشند ، اما برخی دیگر مانند Reddit می توانند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کنند.

امروزه ، ابزارهای مختلفی برای ردیابی تعامل با رسانه های اجتماعی نیز موجود است ، اما همه چیز را خودکار نمی کند. می توانید از بسترهای مختلف مانند فیس بوک ، توییتر ، Quora ، LinkedIn ، Instagram و دیگران برای ایجاد یک طرفدار خوب استفاده کنید. هنگام ارسال پست در سیستم عامل های اجتماعی ، به یاد داشته باشید که پست شما نباید به عنوان یک پست تبلیغاتی یا هرزنامه باشد. سعی کنید به سوالات مخاطبان خود با وبلاگ های خود پاسخ دهید و سعی کنید مطالب منحصر به فردی ارسال کنید.

تصویر با کیفیت و مناسب
ویرایش عکس

همه می دانند که آن تصویر راحت تر از کل صفحه پر از متن توضیح می دهد. یکی از وبلاگ های معروف را انتخاب کنید و اهمیت تصاویر با کیفیت بالا را درک خواهید کرد. جدا از کیفیت ، مطمئن شوید که تصویر شما مناسب و چشم نواز است که تنها با نگاه کردن به آن ، کل سناریو را توضیح می دهد.

حال این سال پیش می آید که تصاویر را از کجا تهیه کنیم؟ همانطور که همه نمی توانند DSLR بخرند و یک شبه عکاس شوند! به جای این ، می توانید به دنبال وب سایت های منبع رایگان باشید که تصاویر با کیفیت بالا را بدون هیچ گونه مشکل کپی رایت ارائه می دهد. موارد مورد علاقه من عبارتند از:

پیکسابای
چلپ چلوپ کردن
پیکسل ها
Freepik
با این وجود ، آیا تصاویر مرتبط دریافت نمی کنید؟ خوب در این شرایط ، وب سایت هایی مانند Canva مفید هستند. برای همه مبتدیان ، Canva یک ابزار طراحی برای افراد غیر طراح است و با این کار می توانید محتوای شگفت انگیزی ایجاد کنید. اگرچه ، ویژگی های کامل آن با عضویت برتر همراه است ، اما برای من ، ویژگی های اصلی برای ایجاد تصویر مورد نظر کافی است.

با این حال ، برای آشنایی بیشتر با ویرایش تصویر ، می توانید دوره Photo Manipulation: Master Photo Editing را بررسی کنید.

قالب بندی مانند یک حرفه ای
شما تحقیق را انجام داده اید ، تمام مطالب را جمع آوری کرده و وبلاگ را نوشته اید. حالا چی؟ در اینجا بخش قالب بندی می آید! همانطور که ، تصاویر مرتبط و با کیفیت خوب برای آنها مهم است

جفت گیری نیز مهم است با قالب بندی ، منظور من این نبود که فقط مقاله خود را تصحیح کنید ، دستور زبان را بررسی کرده و آن را اصلاح کنید. تجدید ساختار مقاله شما همچنین برای ایجاد خواننده و جذب وبلاگ ضروری است.

از امروز اطلاعات کافی است و چه موافق باشید چه نباشید ، اکثر مردم حتی با هر کلمه مطالب کامل را نمی خوانند. در اینجا ، قالب بندی مقاله شما به افزایش زمان کاربر در مقاله شما کمک می کند. در حال حاضر ، چند نکته وجود دارد که هنگام نوشتن مقاله خود می توانید به خاطر بسپارید:

به طور متوسط ​​از پاراگراف های کوتاه با حدود 5 جمله استفاده کنید
عناوین فرعی را در مقاله خود اضافه کنید
از کلمات ساده و قابل فهم استفاده کنید
در صورت امکان ، از حروف و اعداد برای برجسته کردن اطلاعات کلیدی استفاده کنید
سعی کنید نکات مهم را با حروف بزرگ یا مورب حفظ کنید
سعی کنید جامعه بسازید
البته ، تا کنون متوجه شده اید که وبلاگ نویسی فقط نوشتن و ارسال مقاله نیست. یکی دیگر از جنبه های مهم وبلاگ نویسی ، تعامل با مخاطبان است. شما باید سعی کنید یک جامعه را بسازید نه فقط یک بستر برای دانش. در واقع ، نوشتن یک محتوای مفید مهم است ، اما پس از آن تعامل با مخاطبان با پاسخ به سوالات آنها ، گفتگو و ارسال مکرر مهمان به وبلاگ های دیگر برای ایجاد اعتماد بین دیگران از اهمیت بالایی برخوردار است. این نه تنها به شما در ایجاد یک انجمن مرتبط با طاقچه شما کمک می کند ، بلکه به شما در ایجاد یک پایگاه مخاطب وفادار نیز کمک می کند.

دارای صبر…
 

صبر

جدا از مهارت نوشتاری خوب ، مهمترین چیز دیگری که به آن نیاز دارید "صبر" است. اگر به فکر ایجاد پول از وبلاگ خود هستید ، پس به من اعتماد کنید ، این کار آسان نخواهد بود ، فوری نخواهد بود و در ابتدا ، کافی نخواهد بود! من موافقم ، اگر شما در مورد وبلاگ نویسی جدی هستید و مایل هستید وقت خود را به آن اختصاص دهید ، وبلاگ در آینده منبع درآمد خوبی خواهد بود. در ابتدا ، شما در ایجاد درآمد با مشکل روبرو خواهید شد ، اما هنگامی که مخاطبان خود را با موفقیت ایجاد کردید و دسترسی به وبلاگ شما افزایش یافت ، راههای بی شماری وجود دارد که می توانید از طریق آنها درآمد کسب کنید. در اینجا 10 روش برای کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی آورده شده است.

خط پایین!
درست است که وبلاگ نویسی به یک روند تبدیل شده است. نه همه ، بلکه بسیاری یا این کار را انجام می دهند یا به فکر راه اندازی وبلاگ هستند. اما وبلاگ نویسی چیزی است که برای همه مناسب نیست. در این دریای مملو از داده ها ، شما باید به شیوه های خاص خود منحصر به فرد باشید. همانطور که اکثر وبلاگ نویسان به راحتی تسلیم می شوند ، باید صبور باشید. مهمتر از همه ، اشتیاق واقعی برای نوشتن و ایده ابراز وجود برای بسیاری از افراد کافی است تا آنها را تا آخرین لحظه ادامه دهند.

با تمام این موارد ، من این مقاله را به پایان می رسانم و امیدوارم که برای همه شما تازه کارها و کسانی که در جستجوی مداوم برای بهبود مهارت های وبلاگ نویسی هستند مفید باشد.