درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 11 شهریور 1400
  • بازدید : 11 مشاهده

آیا شما یک برنامه نویس هستید که می خواهید مهارت های برنامه نویسی خود را به نمایش بگذارید و پاداش های جالبی کسب کنید؟ آیا می خواهید از طریق یادگیری عملی و چالش ها کد نویسی را بیاموزید؟ برنامه نویسی یک زمینه رو به رشد است و بنابراین برنامه نویسان باید دائماً مهارت های خود را تقویت کرده و خود را با اطلاعات جدید به روز کنند. کتاب ها و دوره های آنلاین مطمئناً شیوه های بسیار قدرتمندی برای یادگیری هستند. اما ، اگر می خواهید با برنامه نویسی به شیوه ای سرگرم کننده مشارکت داشته باشید ، وب سایت های خوبی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

به عنوان مثال ، حل معماهای برنامه نویسی یا شرکت در مسابقات برنامه نویسی اجازه می دهد تا برنامه نویسی از منظری متفاوت مورد بررسی قرار گیرد. این وب سایت های مسابقه برنامه نویسی به عنوان یک رسانه عالی برای یادگیری عملی عمل می کنند. علاوه بر این ، چالش های برنامه نویسی یا انواع مشابه سیستم عامل ها به توسعه دهندگان اجازه می دهد مهارت های برنامه نویسی خود را به نمایش بگذارند ، بازی ها یا برنامه های خود را ارائه دهند و از مزایایی مانند پیشنهادات شغلی ، جوایز نقدی و سایر پاداش ها برخوردار شوند. بسیار خوب ، بنابراین اگر می خواهید در مورد چنین بسترهای آنلاین بیشتر بدانید ، ادامه مطلب را بخوانید تا 10 سیستم عامل را پیدا کنید که می تواند به شما در نمایش مهارت های برنامه نویسی کمک کند. این لیست شامل برخی از وب سایت های مسابقه برنامه نویسی محبوب ، سیستم عامل های استخدام آنلاین و چالش های برنامه نویسی است.

1. رمزگذار بالا
کدگذار بالا
Topcoder با بیش از 1،000،000 عضو ثبت شده ، یک بازار بزرگ انبوه سازی در جهان است که متخصصان فناوری و کارفرمایان را بر روی یک پلتفرم یکپارچه آورده و همکاری بین آنها را تسهیل می کند. در بستر Topcoder ، شرکت های بزرگی مانند آمازون و IBM الزامات پروژه خود را در قالب چندین چالش برنامه نویسی مبتنی بر مسابقه ارسال می کنند. افراد حرفه ای مانند دانشمندان داده ، برنامه نویسان و طراحان برای کسب جوایز پولی یا پاداش به این مسابقات وارد می شوند. Topcoder میزبان انواع مختلفی از مسابقات مانند Bug Hunts ، Algorithms ، Development ، Marathon Matches و موارد دیگر است.

2. CodeChef
کدچف
CodeChef یک پلتفرم مبتنی بر جامعه است که برنامه نویسان مشتاق را ترغیب می کند تا از طریق چالش های مختلف برنامه نویسی و مسابقات برنامه نویسی ، یادگیرندگان بهتری شوند. این وب سایت میزبان چندین مسابقه برنامه نویسی کوچک و بزرگ است که دارای پاداش های بزرگ و جوایز نقدی برای برندگان است. علاوه بر این ، CodeChef یک منبع یادگیری قوی است که تالارهای گفتگو ، جلسات آموزشی و آموزش های مربوط به جستجوی دودویی ، الگوریتم ها و سایر موارد مرتبط را ارائه می دهد.

3. SpilGames
spilgames
SpilGames یک شرکت بازی سازی محبوب است که بازی های رایگان و ویژه را از طریق چندین پورتال بازی تحت وب خود و همچنین از طریق سیستم عامل های تلفن همراه iOS و Android ارائه می دهد. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد بازی های خود را در وب سایت خود منتشر کنند و به راحتی موفقیت و درآمد کسب کنند. SpilGames به ناشران بازی اجازه می دهد تا از بازار آزاد میلیون ها کاربر تلفن همراه و وب استفاده کنند. همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل و بازاریابی را فراهم می کند که به ناشران بازی اجازه می دهد با کاربران جدید و موجود ارتباط برقرار کنند ، تبلیغات هدفمند و غنی از محتوا را ارائه دهند و از درآمد تبلیغات کسب کنند.

4. HackerEarth
hackerearth
HackerEarth به عنوان یک پلت فرم آنلاین قوی برای شرکت های بزرگ و کوچک نرم افزاری عمل می کند تا چالش های برنامه نویسی آنلاین را برآورده کرده و نامزدها را براساس موفقیت آنها جذب کند. این یک پلت فرم محبوب است که به شرکت ها اجازه می دهد روند استخدام سنتی را کنار بگذارند و چیزی را انتخاب کنند که مقرون به صرفه تر و کارآمدتر باشد. شرکت های بزرگ به دنبال استعدادهای نرم افزاری تازه و کارآمد هستند تا شرایط مختلف شغلی را برای نقش های مختلف در سطوح مختلف پر کنند. بنابراین ، شانس زیادی برای دستیابی به پیشنهاد شغلی یا برنده شدن پاداش های جالب با شرکت در هکاتون ها و مسابقات برنامه نویسی وجود دارد. HackerEarth میزبان مسابقات برای چندین زبان برنامه نویسی است و همچنین از سوالات در چندین فرمت پشتیبانی می کند.

5. برنامه نویس
برنامه نویس
Programmr یک مقصد آنلاین عالی برای شرکت در طیف وسیعی از مسابقات برنامه نویسی و کسب پاداش ، پیشنهادات شغلی و جوایز نقدی است. می توان معماهای برنامه نویسی را حل کرد یا برنامه ها را در مسابقات ارائه کرد. Programmr یک بستر عالی برای برنامه نویسان فراهم می کند تا مهارت های برنامه نویسی خود را یاد بگیرند و مهارت های برنامه نویسی خود را با ورود به چالش های برنامه نویسی افزایش دهند و همچنین "Certificate Programmr" را برای برنامه نویسی مسابقات در جاوا ، پایتون ، PHP ، C ++ و C#ارائه می دهد. این وب سایت همچنین دوره های مفیدی را در زمینه زبان های برنامه نویسی ، توسعه بازی ، فناوری های تحت وب و تلفن همراه ، پایگاه داده و موارد دیگر ارائه می دهد.

6. داور حوزه آنلاین
حوزه-داور-حوزه
Sphere Online Judge یا SPOJ منبع بزرگی برای توسعه دهندگان است تا با حل معماهای برنامه نویسی مختلف و همچنین چالش های کد نویسی ، مغز خود را آموزش دهند. این وب سایت میزبان هزاران مسابقه برنامه نویسی است و در حال حاضر مسابقات را در 45+ زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کند. این برنامه شامل برنامه های ارائه شده توسط کاربر ، دوره های آموزش الکترونیکی و همچنین مسابقات برنامه نویسی است که توسط شرکت ها شروع شده است. SPOJ فرصتی سودآور را برای برنامه نویسان ارائه می دهد تا مهارت های خود را در چالش های مختلف برنامه نویسی به نمایش بگذارند و پاداش های نقدی ، کالاهای جذاب و پیشنهادات شغلی کسب کنند.

7. قابلیت تدوین
قابلیت تدوین
Codility یک پلت فرم استخدام محبوب است که توسط شرکت ها و صاحبان مشاغل برای جستجوی مهندسان با استعداد ، توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصان فناوری برای برآوردن نیازهای شغلی خود در سطوح مختلف استفاده می شود. پلت فرم اجازه می دهد

کارفرمایان برای ارتباط با مجموعه مناسب از نامزدها ، مهارتهای برنامه نویسی آنها را آزمایش کرده و آنها را برای کار استخدام کنند. شرکت ها می توانند به راحتی آزمون های برنامه نویسی آنلاین ، برنامه های توسعه مهارت و برنامه نویسی برای داوطلبان ایجاد کنند. Codility به انواع مختلفی از متخصصان نرم افزار مانند توسعه دهندگان iOS ، توسعه دهندگان جاوا ارائه می دهد.

8. Devpost
مرید
Devpost یک پلت فرم آنلاین مبتنی بر جامعه است که به توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصان فناوری اجازه می دهد تا اختراعات خود را به نمایش بگذارند و در معرض دید قرار گیرند. می توان هر پروژه نرم افزاری مانند هک منبع باز ، برنامه تلفن همراه یا نمونه اولیه Arduino را ارسال کرد. علاوه بر این ، در Devpost ، می توانید در مسابقات هک هاتون بصورت حضوری و آنلاین و مسابقات کد نویسی شرکت کنید تا جوایز عالی و مزایای دیگر را از آن خود کنید. این پلتفرم ویژگی های بسیار خوبی را برای توسعه دهندگان و همچنین سازمان هایی برای اجرا و مدیریت هک هاتون ارائه می دهد.

9. CodeEval
قرآنی
CodeEval یکی از پیشروترین پلتفرم های چالش کد در بازار است. این پلتفرم به برنامه نویسان اجازه می دهد پروفایل های شخصی خود را ایجاد کنند که به آنها اجازه می دهد اطلاعات مفیدی مانند رتبه بندی ، نمرات ، آمار و سایر اطلاعات خود را نمایش دهند. تیم های سازمانی می توانند چالش های برنامه نویسی خود را شروع کنند و سازمان ها می توانند انواع مختلفی از پاداش ها ، از جمله معاملات هکرها و پیشنهادات شغلی را ارائه دهند. این پلتفرم در حال حاضر از 25+ زبان برنامه نویسی مانند جاوا ، PHP ، Perl ، Scala ، JavaScript و C. پشتیبانی می کند. بیش از 2800 شرکت و 85000 توسعه دهنده از پلت فرم CodeEval استفاده می کنند.

10. HackerRank
hackerrank
HackerRank یک پلت فرم استخدام مبتنی بر کدگذاری برای شرکت ها و صاحبان مشاغل برای استخدام مهندسین نرم افزار برای نقش های مختلف فنی ارائه می دهد. این پلتفرم توسط 1000+ شرکت استفاده می شود که شامل Facebook ، Evernote ، Snapdeal و airbnb است. انجمن HackerRank یک جامعه وسیع از برنامه نویسان است که چالش های یادگیری و مسابقات برنامه نویسی در زمینه های مختلف فناوری نرم افزار را ارائه می دهد.

نتیجه:
بسیار خوب ، بنابراین این 10 سیستم عامل آنلاین محبوب برای توسعه دهندگان نرم افزار و همچنین متخصصان فناوری است تا مهارت های برنامه نویسی خود را به نمایش بگذارند و پاداش های مختلفی را به دست آورند. علاوه بر این ، این وب سایت ها همچنین به عنوان رسانه ای برای تمرین و بهبود مهارت های برنامه نویسی عمل می کنند. اگر نامهای بیشتری برای افزودن به لیست دارید ، می توانید آنها را در قسمت نظرات زیر لیست کنید. متشکرم.