درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 04 شهریور 1400
  • بازدید : 25 مشاهده

صفحه اصلی Awebsite اولین برداشت است و یک طراحی صفحه اصلی عالی باید آن را به خاطر بسپارد. این روزها بیشتر و بیشتر ، اولین تعامل بازدیدکنندگان با یک نام تجاری از طریق وب سایت آنها انجام می شود و طبق داده های نظرسنجی ، 75 درصد از کاربران درباره اعتبار یک وب سایت در مورد طراحی آن قضاوت می کنند.

تصویر یک طراح که در یک صفحه اصلی کار می کند]
طراحی شده توسط OrangeCrush
صفحه اصلی کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان کوتاهی برای انجام آن دارد (دقیقاً 0.05 ثانیه قبل از اینکه بیننده تصور خود را ایجاد کند). از جمع بندی کسب و کار یا خدمات گرفته تا ایجاد سرنخ ها و ارائه ناوبری یکپارچه ، طراحی صفحه اصلی نیز باید لحن را برای بقیه سایت تعیین کند. همه اینها می تواند طراحی صفحه اصلی را به یک فرصت هیجان انگیز و در عین حال چالش برانگیز تبدیل کند. با این فکر ، اجازه دهید نگاهی به برخی از طراحی های صفحه اصلی که به خوبی انجام شده اند بیندازیم.

چه چیزی باعث می شود یک صفحه اصلی خوب طراحی شود؟
-
برای اینکه طراحی صفحه اصلی خوب در نظر گرفته شود ، باید بیش از یک ظاهر زیبا باشد (هر چند که مطمئناً این یک عامل است). طراحی صفحه اصلی باید م effectiveثر باشد ، به این معنی که باید اهداف تجاری را برآورده کند. بنابراین بیایید با پرسیدن این که هدف اصلی صفحه اصلی چیست؟

اول از همه ، یک صفحه اصلی یک مقدمه است. این اغلب اولین برخورد بیننده با یک تجارت و نام تجاری است. این بدان معناست که کپی باید به طور م whatثر به منظور کسب و کار باشد و طرح باید با استفاده از عناصر طراحی مانند طرح رنگ ، انتخاب فونت و تصاویر ، تصویری بصری و احساسی از نام تجاری ایجاد کند.

این همچنین بدان معناست که برای به دست آوردن طراحی خوب صفحه اصلی ، باید قبلاً هویت نام تجاری خود را مشخص کرده باشید. یک طراح وب این هویت را در طراحی صفحه اصلی هدایت می کند ، اما برای ایجاد آن در ابتدا به یک لوگو یا طراح مارک نیاز دارید.

طراحی وب سایت برای محصول رختخواب
طراحی صفحه اصلی توسط Alshimaa Mou
یک مقدمه م mustثر باید اطلاعات را به روشنی و مختصر منتقل کند. در حالی که یک نویسنده نسخه یا بازاریاب مسئول کلمات واقعی در یک صفحه اصلی است ، طراح باید اطلاعات را از نظر بصری جذاب و اسکن آسان کند. این مستلزم درک همسویی م ،ثر ، فاصله و سلسله مراتب بصری است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که در مورد چیدمان و اصول ترکیب وب سایت رایج صحبت کرده اید.

ثانیاً ، یک طراحی خوب صفحه اصلی باید تعامل ایجاد کند. این باید کاربر را وادار به پیمایش کند ، می خواهد برای آشکارسازی اطلاعات کلیک کند و مایل است بقیه سایت را کاوش کند. در اینجاست که برخی از جنبه های زیبا جلوه دادن طرح ، با استفاده از رنگهای جذاب یا برآورده کردن تعاملات خرد ، مطرح می شود.

در نهایت ، طراحی صفحه اصلی باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا با اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار شود. این امر مستلزم برنامه ریزی از قبل است ، به همین دلیل است که اکثر طراحان وب اولین رویکرد تلفن همراه را انتخاب می کنند. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد طراحی سازگار با موبایل مراجعه کنید.

نکات و الهامات طراحی صفحه اصلی
-
چیدمان های معمولی هنوز می توانند خلاقانه باشند
این روزها معمول است که سبک های چیدمان مشابهی در چندین صفحه اصلی مختلف ظاهر می شوند. این کاملاً قابل قبول است - گاهی اوقات ، حتی ترجیح داده می شود. در نهایت ، یک بازدید کننده باید بتواند به طور مستقیم از یک صفحه حرکت کرده و از آن استفاده کند و یک طرح طراحی آشنا به آن دست پیدا می کند. بنابراین اجازه دهید برخی از طرح بندی های معمولی را مرور کنیم.

طراحی وب سایت برای یک آژانس دیجیتال
طراحی صفحه اصلی توسط Adam Muflihun.
طراحی وب سایت برای مارک تناسب اندام
طراحی صفحه اصلی توسط e2infinity
یکی از رایج ترین تکرارهای صفحه اصلی شامل یک سرصفحه بزرگ با شرح متنی از کسب و کار و Call-to-Action (CTA) در یک طرف (معمولاً در سمت چپ) و تصویر قهرمان در طرف دیگر است. البته محتوا متفاوت است: تصویر قهرمان می تواند از تصویر تا عکس مفصل باشد ، به شرطی که نام تجاری را به روشی منحصر به فرد ثبت کند.

طراحی وب سایت اصلی
طراحی صفحه اصلی توسط Spoon Lancer
معمولاً اطلاعات دقیق تری در مورد نحوه عملکرد نام تجاری یا محصول به دنبال دارد. اینها به بخش هایی تقسیم می شوند. برخی از وب سایت ها این بخش ها را صریح می کنند (هر کدام با یک حاشیه یا رنگ جدید مشخص شده اند) و سایر موارد متنی هستند (همانطور که در خود محتوا چیزی است که شما را از ورود به بخش جدید مطلع می کند).

در هر صورت ، گاهی اوقات طرح بندی برای هر بخش تغییر می کند تا صفحه از نظر بصری جذاب باشد. به عنوان مثال ، یک بخش ممکن است دارای طرح دو صفحه باشد ، یکی ممکن است یک زیگزاگ متناوب ایجاد کند ، و دیگری ممکن است از یک گالری افقی استفاده کند.

طراحی وب سایت برای یک پلت فرم خرید
طراحی صفحه اصلی توسط Iconic Graphics
متناوبا ، ممکن است یک صفحه اصلی را با تصویر قهرمان بزرگ و عرض صفحه و تراز مرکزی برای متن مشاهده کنید. این به طور کلی برای صفحات خانگی نسبتاً ساده ای که بر CTA یا جعبه متن تأکید دارند مفید است ، به عنوان مثال ، این یک روش معمول برای سایت های موتورهای جستجو است.

طراحی وب سایت رنگارنگ برای برند روانشناسی
طراحی صفحه اصلی توسط Realysys
در حالی که این رویکردهای استاندارد ناگزیر آشنا هستند ، اما لازم نیست خسته کننده باشند. راه هایی وجود دارد که می توان با استفاده از رنگ یا تصاویر جسورانه ، این چیدمان ها را هیجان انگیز و غیر منتظره کرد. به عنوان مثال ، راه اندازی کنید

طراحی وب سایت با پس زمینه مصور
طراحی صفحه اصلی توسط DSKY
طراحی وب سایت عکاسی
طراحی صفحه اصلی توسط آرمین براونزبرگر
یکی دیگر از ابزارهای غوطه ور کردن بازدید کننده از طریق تعامل و انیمیشن است. هنگامی که یک بازدید کننده احساس می کند صفحه به لمس آنها پاسخ می دهد (مانند مثال nei.co) یا به بعد سوم (مانند مثال BlueIO) وارد می شود ، این امر کاوش در سایت را تشویق می کند. این باعث می شود که صفحه اصلی کمتر شبیه مطالعه اختصاصی و بیشتر شبیه یک موجود زنده باشد.