درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 07 شهریور 1400
  • بازدید : 20 مشاهده

هدف اصلی یک وب سایت تبدیل کاربران است.

این فقط برای جذاب جلوه دادن نیست.

برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار است. آنها را تشویق کنید تا روی دکمه CTA شما کلیک کنند ، فرم تماس خود را پر کرده و از وب سایت خود خرید کنند.

و وب سایتی که کاربران را تبدیل نمی کند ناموفق است. اگر به نظر می رسد وب سایت شما به نظر می رسد ، باید طراحی مجدد وب سایت را در نظر بگیرید.

با این حال ، طراحی یک وب سایت با قابلیت تبدیل بالا کار آسانی نیست. بسیاری از عناصر باعث ایجاد یکی می شوند و اشتباه گرفتن حتی یکی از آنها می تواند هزینه تبدیل شما را به همراه داشته باشد.

از این گذشته ، تنها 22 درصد از مشاغل از نرخ تبدیل خود راضی هستند. و اگر شما یکی از آنها نیستید ، این مقاله برای شما مناسب است.

ما از 30 متخصص کمک گرفتیم و از آنها پرسیدیم که به نظر آنها برخی از رایج ترین اشتباهات طراحی وب چیست و صاحبان مشاغل چگونه می توانند آنها را اصلاح کنند.

شیرجه بزنیم

فهرست مطالب
قبل از شروع پروژه طراحی وب سایت
به تعداد و محل قرارگیری CTA ها توجه کنید
اشتباهاتی که می توانید در حال حاضر در بهینه سازی نرخ تبدیل انجام دهید
آیا روی UX/UI تمرکز کافی دارید؟
اصول طراحی در هر فرآیند طراحی ضروری است
توجه به بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
در حال بسته شدن
قبل از شروع پروژه طراحی وب سایت
قبل از شروع به طراحی وب سایت خود ، چند نکته ضروری وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید - هویت نام تجاری خود ، ایجاد قیف فروش و مشخص شدن اینکه مخاطبان مورد نظر شما کیست.

بیایید هر یک از این اشتباهات طراحی وب را مرور کنیم.

1. قبل از داشتن هویت کامل برند ، طراحی وب سایت خود را انجام دهید
ایجاد طراحی وب سایت بدون داشتن کتابخانه ای قوی از دارایی های نام تجاری شما یک اشتباه بزرگ است که بسیاری از بازاریابان مرتکب می شوند.

طراحی وب سایت شما باید نشان دهنده نام تجاری شما باشد و با سایر مطالب بازاریابی شما (به عنوان مثال ، نمایه های رسانه های اجتماعی و غیره) سازگار و هماهنگ باشد ، و اگر طراحی مارک مشخصی نداشته باشید این امکان پذیر نیست.

همانطور که ابی مک کینون ، تولید کننده محتوا در HDco ، به درستی اشاره می کند ، "ایجاد یک وب سایت بدون نام تجاری منجر به یک ظاهر اساسی و قالب بندی شده می شود."

راه حل؟

مک کینون به صاحبان وب سایت و طراحان توصیه می کند که قبل از طراحی وب سایت ، مارک خود را طراحی کنند. "نام تجاری شما فراتر از یک لوگو است - باید شامل انواع فونت ها ، رنگ های خاص ، نمادها یا تصاویر و سبک های عکاسی باشد. اگر این مورد را دارید ، طراحی وب سایت آسان خواهد بود. "

2. طراحی وب سایت قبل از ایجاد قیف فروش
شما مواد تجاری خود را ایجاد کرده اید حالا آیا باید طراحی وب سایت خود را شروع کنید؟

نه هنوز.

مرحله بعدی ساخت قیف فروش شماست.

بسیاری از مارک ها زمان ، تلاش و منابع خود را برای ایجاد وب سایت های هنری اما بی هدف اختصاص می دهند که فروش را به دنبال ندارد. هدف اصلی وب سایت شما باید تبدیل بیننده به مشتری ، فروش و افزایش آگاهی از نام تجاری باشد.

ایلیا ترمنو ، مسس در CMO Fractional ، می گوید: "هر وب سایت تجاری باید دارای یک موضوع اصلی و یک هدف باشد ، بنابراین باید با توجه به اهداف فروش و بازاریابی شما طراحی شود."

شما باید یک استراتژی بازاریابی جامع ایجاد کنید و تنها پس از آن یک وب سایت بسازید که به پیاده سازی آن کمک می کند.

ترمنو می افزاید: "شما باید سفر مشتری و فرایند تصمیم گیری را در نظر بگیرید و وب سایت خود را ساختار دهید تا مشکلات مخاطب و موانع احتمالی را که می تواند از مشتری شدن شما جلوگیری کند ، برطرف کند. به این فکر کنید که مشتریان بالقوه شما به احتمال زیاد در هر مرحله از قیف فروش چه اطلاعاتی را می خواهند بیابند و به راحتی در وب سایت شما قابل دسترسی هستند. "

3. غفلت از مخاطبان مورد نظر خود
از زبانی که در وب سایت خود استفاده می کنید ، تا رنگها و عناصری که اضافه می کنید ، همه چیز تا حد زیادی به مخاطب مورد نظر شما بستگی دارد.

آیا هزاره ها یا gen z را هدف قرار می دهید؟
آیا مخاطبان مورد نظر شما فقط زنان هستند یا مردان و زنان هر دو؟
چه جمعیتی را هدف قرار می دهید؟
مخاطبین هدف شما چقدر درآمد دارند؟
آنها به چه زبانی پاسخ می دهند؟
 

آلن اسپرجون ، بنیانگذار و مدیر Hedgehog Digital ، به درستی می گوید: "اغلب اوقات ، مشاغل به دنبال یک وب سایت پیشرفته و همه چیز در مورد تصویر هستند-اما اگر برای آنها جذابیت نداشته باشد. مشتریان ، کار نخواهد کرد. "

شناخت مخاطبان و نیازهای آنها بسیار مهم است.

اسپورجن در ادامه می افزاید: "وب سایت باید کاملاً بر اساس نیازهای آنها متمرکز باشد و دستیابی به خواسته های خود را تا حد ممکن آسان کند. آیا می خواهید از طریق وب سایت خود سوالات ایجاد کنید؟ این کار را برای مشتریان بالقوه خود تا آنجا که ممکن است آسان کنید. "

به تعداد و محل قرارگیری CTA ها توجه کنید
مرحله بعدی طراحی فراخوان وب سایت شما است. هر وب سایتی یکی دارد. اما هر وب سایتی قادر به تبدیل کاربران از طریق آن نیست.

در اینجا دلیل آن است.

4. داشتن CTA های متعدد
درست مانند آشپزی های زیاد که می توانند آبگوشت را خراب کنند ، تعداد زیادی CTA نیز می تواند مخاطب شما را گیج کند. و تنها چیزی که نمی خواهید مخاطبان شما در آن گم شوند هنگام حرکت در وب سایت شما اشتباه گرفته می شود.

نمونه ای از CTA های متعدد
منبع

"بسیاری از طراحان وب فکر می کنند داشتن دکمه های متعدد با فراخوان های مختلف برای عمل می تواند مفید باشد زیرا شما می توانید یک شبکه گسترده و al را پخش کنید

کاربران کم برای ثبت نام در CTA که نیازهای آنها را برآورده می کند.

در واقع ، این بهترین عمل نیست زیرا بازدیدکنندگان وب را گیج می کند ، و به جای ثبت نام ، آنها احتمالاً باز می گردند و به وب سایت دیگری منتقل می شوند. "

Sean Dudayev ، بنیانگذار بازاریابی Frootful ، می گوید: "این تبدیل ها را از بین می برد زیرا" گزینه های بیشتری را برای کاربر برای انتخاب ایجاد می کند و هرچه گزینه های بیشتری باشد ، احتمال اینکه بازدیدکننده اقدامی انجام دهد کمتر است. "

بهترین صفحات وب سایت دارای یک CTA واحد و جسورانه است که بینندگان را ترغیب می کند روی آن کلیک کرده و تبدیل کنند.

5. قرار دادن CTA زیر تاشو
شما یک دکمه CTA روشن برای صفحه وب خود ایجاد کرده اید.

جسورانه است قانع کننده است

کجا اضافه می کنید؟

بالای تاشو یا زیر تاشو؟

بالای تاشو.

منبع

اولی گراهام ، مدیر بازاریابی در Rightly Written ، توضیح می دهد: "این اطمینان است که همه کسانی که در صفحه وب شما قرار می گیرند ، محتوای بالای صفحه را مشاهده خواهند کرد ، زیرا این همان چیزی است که برای اولین بار در صفحه به شما ارائه می شود. با این حال ، همه افراد به زیر "fold" نمی روند ، بنابراین با داشتن دعوت به عمل در زیر fold ، این افراد را از دستیابی به هدف مورد نظر خود محروم کرده اید. با این کار نرخ تبدیل صفحه وب شما کاهش می یابد. " گراهام توصیه می کند و از آنجا که تاشو در سیستم عامل های مختلف (مانند تلفن همراه و دسکتاپ) متفاوت است ، "مطمئن شوید که در همه این دستگاه ها در بالای صفحه ظاهر می شود."
اشتباهاتی که می توانید در حال حاضر در بهینه سازی نرخ تبدیل انجام دهید
آیا از همه عناصر حیاتی که برای تقویت تبدیل های شما استفاده می شود مراقبت می کنید؟

6. افزودن هیچ نقد و بررسی
بررسی ها ضروری هستند. آیا می توانید یک دوره آنلاین 2000 دلاری خریداری کنید بدون آنکه همه نظرات و توصیفات را پیدا کنید؟

می دانم که نمی خواهم.

من نیاز به بررسی دارم. من به تضمینی نیاز دارم که این دوره توسط کسی که قبلاً آن را گذرانده است زندگی من را تغییر دهد. و فقط من نیستم یک مصرف کننده معمولی 10 نظر آنلاین را قبل از تصمیم گیری برای خرید می خواند.

"بررسی ها و توصیفات یک تاکتیک اساسی بازاریابی است که به مفهوم اثبات اجتماعی مربوط می شود.

مثال بررسی وب سایت
منبع

وینسنت بردلی ، مدیر عامل Proper Wild ، توضیحات و توصیفات را در وب سایت خود به شما این امکان را می دهد تا از خرد مردم برای محصول خود استفاده کنید و به گروهی از افراد که موافقند محصول شما م effectiveثر و قابل اعتماد است ، استفاده کنید.

7. ایجاد یک فرم تماس طولانی و پیچیده
فرم تماس وب سایت شما فقط باید نام ، آدرس ایمیل و پیام را درخواست کند. هر چیزی فراتر از این ، و شما در معرض خطر بیگانگی مشتری یا مشتری بالقوه قرار دارید. "

هرچه فرم تماس شما طولانی تر باشد ، کاربران شما بیشتر اذیت می شوند. و کاربران مزاحم سریعتر از آنچه می توانید بگویید STOP روی {x} کلیک کنید.

"اگر س questionsالات مهم بعدی دارید که باید قبل از طبقه بندی مناسب یک مشتری جدید به آنها پاسخ دهید ، بعداً آنها را بپرسید ، مانند زمانی که به س initialال اولیه مشتری احتمالی پاسخ می دهید. بوید می گوید: اولین سفارش شما از کسب اطلاعات تماس ، "بله کوچک" است.

بنابراین فرم های تماس خود را حداکثر به سه تا پنج سوال محدود کنید. و فقط هنگام پیگیری سوالات اساسی بپرسید.

8. ایجاد دکمه ها بدون ویژگی های نام
جف میلام ، مدیرعامل Blue Blaze توضیح می دهد: "ویژگی های نام اجازه می دهد تا دکمه ها به طور منحصر به فرد در یک وب سایت مشخص شوند. این امکان ایجاد برچسب های رویداد را در بسترهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics ایجاد می کند که با کلیک روی دکمه ها با نامهای منحصر به فرد فعال می شوند. این باعث می شود ابهام و مثبت کاذب در مقایسه با دکمه ها توسط کلاس یا متن مشخص شود. "

به عنوان مثال ، ممکن است چندین دکمه در وب سایت وجود داشته باشد که حاوی متن "ارسال" باشد. بدون هیچ راه دیگری برای شناسایی آنها ، این دکمه ها همه شبیه به یک پلت فرم تجزیه و تحلیل هستند.

میلام می افزاید: "با استفاده از نام هایی مانند" Form1-Submit "برای هر دکمه ، یک مدیر وب سایت می تواند دقیقاً مشخص کند که بر روی کدام دکمه ارسال در بستر تجزیه و تحلیل کلیک شده است."

9. ایجاد تیترهای ضعیف
شما 7 ثانیه فرصت دارید تا توجه کاربر خود را جلب کنید.

یک تیتر قوی ، جسورانه و چشم نواز در اینجا مفید است و فوراً توجه کاربر شما را به خود جلب می کند و او را ترغیب به مطالعه بیشتر می کند.

"بر اساس تجربیات ما ، یک عنوان می تواند موفقیت صفحه وب شما را ایجاد یا از بین ببرد. نرخ بازگشت ما 52 درصد با تغییر عنوان ما کاهش یافت ، اما مهمتر از آن ، تبدیل 79 درصد افزایش یافت. تنها چیزی که تغییر کرد تیتر ما بود. این چقدر مهم است که شما آن را درست بفهمید ، "آلن مک لاچلان ، بنیانگذار در بهبود می گوید.

شما همیشه می توانید این کار را به یک کپی رایتر که تخصص شما را درک می کند ، برون سپاری کنید.

مک لاکلان در ادامه توضیح می دهد: "ما از آنجا کار کردیم

"تنیس خود را تقویت کنید. از بازیکنان و مربیان برتر جهان بازخورد بگیرید. "

به

"خودتان را در بازی تنیس ثبت کنید و از بهترین بازیکنان جهان مربیگری بگیرید."

یک تغییر کوچک می تواند تغییرات زیادی در نتایج شما ایجاد کند. "

10. استفاده از عکاسی کلیشه ای
"هنر سهام عمومی از پیام رسانی و کیفیت خدمات ارائه شده توسط برند شما جلوگیری می کند و نشان می دهد که سازمان شما کمتر منحصر به فرد ، حرفه ای یا حرفه ای است.

شان تایس ، مدیر خلاق در North Street Creative توضیح می دهد.

عکاسی اصلی و حرفه ای همیشه برای برند شما بلندتر از عکاسی کلیشه ای است.

"از تصاویری استفاده کنید که با ارزشها و هدف برند شما مطابقت داشته باشد. چه صفات یا کلمات کلیدی شرکت شما را توصیف می کند؟ به دنبال تصاویری باشید که بتواند به عنوان استعاره ای برای آنچه سازمان شما شناخته شده است یا به معنای آن است عمل کند. "

Andrew Wachholz ، مشاور تجربه طراحی در Designing4UX ، موافق است و می افزاید: "افراد واقعی طنین انداز هستند. سهامداران یک گردش مالی هستند. هنگامی که از تصاویر واقعی و معتبر استفاده می کنید ، بازدیدکنندگان با یک تجربه تجاری مثبت و قابل اعتماد بیشتری روبرو می شوند.

در صورت شک ، سهام را کنار بگذارید. "

11. سرعت بارگذاری لوس
شما با یک تبلیغ فوق العاده روبرو می شوید و فوراً روی پیوندی که شما را به وب سایت آن می برد کلیک می کنید.

با این حال ، هنگامی که به وب سایت می رسید ، بارگیری آن چند ثانیه طول می کشد.

با ناامیدی ، روی دکمه {x} کلیک کرده و دوباره به پیمایش در رسانه های اجتماعی خود باز می گردید.

وقتی سرعت بارگذاری صفحه وب شما پایین باشد ، این اتفاق می افتد. بسیاری از مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. 46 of از مردم می گویند انتظار برای بارگیری صفحات چیزی است که آنها در مرور وب در تلفن همراه بیشتر دوست ندارند.

مارک کاستر ، صاحب طراحی وب برای مشاغل ، می گوید: "این عامل هرگز از نظر کاربر مهمتر از نظر گوگل نبوده است! به خصوص هنگامی که گوگل به روز رسانی الگوریتم جدید خود را که برای مه 2021 برنامه ریزی شده است ، ارائه می کند. اهمیت بارگذاری وب سایت در چند ثانیه چند سالی است که اهمیت دارد ، اما گوگل قصد دارد امسال آن را در اولویت قرار دهد. "

بنابراین چه اقداماتی می توانید برای اصلاح این امر انجام دهید؟

"بارگیری یک وب سایت سنگین مطمئناً تا ابد طول می کشد ، و این آخرین چیزی است که می خواهید! بنابراین مطمئن شوید:

عدم بارگذاری تصاویر با وضوح کامل
به جای PNG تصاویر را در JPG بارگذاری کنید.
حافظه پنهان خود را مرتباً پاک کنید ،
افزونه های وردپرس را که در حال حاضر استفاده نمی کنید حذف یا حداقل غیرفعال کنید.
 

Coster توصیه می کند ، آخرین و مهمترین ، خدمات میزبانی خوب است.

کریس فون ویلپرت ، موسس Content Mavericks ، موافق است و می گوید: "مصرف کنندگان بر اساس وب سایت شما و سرعت بارگذاری آن ، نظر خود را درباره کل کسب و کار شما اعلام می کنند. هرچه وب سایت شما سریعتر بارگیری شود ، تجربه بهتری برای بازدیدکنندگان شما خواهد بود. "

یک راه آسان برای بررسی سرعت بارگذاری وب سایت شما از طریق Google PageSpeed ​​Insights است.

یک صفحه وب سایت با نمونه ای از سرعت صفحه
ممکن است بخواهید از نرم افزار فشرده سازی فایل برای کاهش حجم فایل های CSS ، HTML و JavaScript خود که بزرگتر از 150 بایت هستند ، استفاده کنید. با این کار می توانید تعداد مواردی را که هنگام بارگذاری یک بازدید کننده در سایت شما بارگذاری می شود ، کاهش دهید.

شما همچنین می خواهید تعداد تغییر مسیرهای زنجیره ای طولانی را در سایت خود کاهش دهید زیرا هر بار که یک صفحه به صفحه دیگری هدایت می شود ، بازدیدکنندگان شما با زمان انتظار بیشتری برای چرخه درخواست و پاسخ HTTP مواجه می شوند.

شما همچنین باید با جستجوی و رفع مشکلاتی مانند جستجوهای کند پایگاه داده ، مسیریابی آهسته یا کمبود حافظه کافی ، گامی برای بهبود پاسخ سرور خود بردارید. Niles Koenigsberg ، متخصص بازاریابی دیجیتال در Real FiG Advertising + Marketing ، پیشنهاد می کند که زمان پاسخگویی سرور بهینه کمتر از 200 میلی ثانیه است ، بنابراین هدف آن این است که زمان پاسخ سرور خود را به این مقدار برساند.

آیا روی UX/UI تمرکز کافی دارید؟
آیا می دانید 89 درصد از مصرف کنندگان پس از تجربه کاربری ضعیف ، با رقیب خرید می کنند؟

یک تجربه کاربری عالی برای افزایش تبدیل ضروری است. چه اشتباهاتی در طراحی شما ممکن است مرتکب شوید که هزینه تبدیل آنها را به همراه دارد؟

12. افزودن مطالب بیش از حد
آتیسون بارنز ، بنیانگذار و CPO در کاپیتان تجربیات ، می گوید: "متوسط ​​نرخ بازگشت وب سایت ها در محدوده 55 درصد است-وب سایت ما در حدود 18 درصد در حال حرکت است زیرا ما به کاربران آنچه نیاز دارند می دهیم و هیچ چیز اضافی نداریم."

چه کمکی کرد؟

فقط مهمترین محتوا را برای صفحه اصلی ایجاد کنید.

"شرکت ها احساس می کنند باید ویژگی های چندین محصول کلیدی ، تغییرات ویژه ای که کاربر ممکن است به آنها علاقه مند باشد ، اطلاعات مربوط به شرکت و کارهایی که انجام می دهد ، بررسی هایی برای ایجاد قابلیت اطمینان ، عملکرد جستجو ، تصاویر محصول ، به روزرسانی های اخیر و اخبار را شامل شوند. ، و غیره.

همه ما (از روی شهود و داده ها) می دانیم که کاربر به 90 درصد از این موارد توجه نمی کند و برای اکثر سایت ها ، برابر (عمق پیمایش که کاربران در آن حرکت می کنند) بسیار زیاد است.

هدف صفحه اصلی شما این نیست که همه چیز را به کاربر بدهید - این است که از کاربر به سایت خوش آمدید و او را به جایی که باید برود هدایت کنید (و از برگشتن اجتناب کنید). "

ساده سازی محتوا در کل وب سایت.

نمونه ای از وب سایت پر بار
منبع

"درباره مشتریان هدف خود فکر کنید و آنها را در گروه های مختلف طبقه بندی کنید - شاید این گروه ها نیازها و اهداف متفاوتی داشته باشند ، اما شما می توانید بر اکثر مشتریان خود تمرکز کرده و اطلاعات مورد نیاز را از قبل به آنها بدست آورید.

صفحه اصلی در مورد هدایت ترافیک است: هیچ کس برای بدست آوردن آنچه می خواهد به آنجا نمی آید. کاربران باید به صفحه مورد نظر (اعم از اطلاعات یا محصول) هدایت شوند.

پیوندهای قابل دسترسی بیشتری به پاورقی اضافه کنید ، صفحه اصلی را ساده کنید و بسازید

Attison Barnes توضیح می دهد که کاربر می تواند به راحتی اطلاعات محدودتر را جستجو یا کلیک کند.

استفان چکانوف ، مدیرعامل Brosix ، موافق است و می افزاید: "اغلب ، مشاغل می خواهند تا آنجا که ممکن است خدمات را در وب سایت ارائه دهند و آنها را به راحتی در دسترس مردم قرار دهند ، و در نتیجه صفحات فرود با محتوای بیش از حد ایجاد می شود."

با این حال ، در حال حاضر ، روند غالب در طراحی وب مینیمالیسم است و "اکثر مارک ها در تلاش هستند تا میزان محتوای وب سایت خود را کاهش دهند. به این ترتیب ، تمرکز بر عناصر مهم و همچنین CTA ها باقی می ماند. "

حداقل نمونه وب سایت
منبع

و بهترین راه برای پذیرش مینیمالیسم ، اتخاذ اولویت بندی محتوا است.

Chekanovs توضیح می دهد: "مشاغل باید دقیقاً بدانند که می خواهند در وب سایت چه چیزی را نشان دهند و دو یا سه تبدیل مهم را که می خواهند به دست آورند ، انتخاب کنند."

13. داشتن رابط کاربری بدون پاسخ
بسیاری از مشاغل بیش از حد بر طراحی منحصر به فرد تمرکز می کنند و به اندازه کافی بر تجربه کاربر تمرکز نمی کنند.

اشتباه بزرگ.

اولویت وضوح و عملکرد برای کاربر
همانطور که کوین مک موری ، بازاریابی دیجیتال در Blue Compass توضیح می دهد ، "در حالی که خلاقیت در طراحی وب سایت شما عالی است ، اما همیشه باید وضوح و عملکرد را برای مخاطبان مورد نظر خود اولویت بندی کنید.

کافی نیست که یک وب سایت بصری جذاب باشد. برای رقابت واقعی ، وب سایت شما باید برای کاربران کار کند. هدف اصلی وب سایت شما ایجاد فروش و سرنخ بیشتر برای کسب و کار شما است ، بنابراین از درخواست فروش نترسید و راه هایی را برای تشویق مشتریان بیشتر در هنگام طراحی سایت بیابید. "

راه حل؟

استفاده از دکمه های استراتژیک و جلب توجه ، فرم های آسان برای استفاده و پیوندهای استراتژیک.

متخصصین UX ما معتقدند که م toثرترین دکمه ها بزرگ ، پررنگ و دارای متن واضح هستند که کاربران را به انجام اقدامات دلخواه وادار می کند. "مک موری می افزاید."

بهینه سازی برای موبایل
یکی دیگر از عوامل مهم طراحی برای موبایل است. مردم اغلب فراموش می کنند که بیشتر ترافیک اینترنت در قرن 21 موبایل است و بارگذاری صفحات وب برای مرورگرهای تلفن همراه متفاوت از رایانه های شخصی است.

و اگر حرکت در یک صفحه وب دشوار باشد ، بازدیدکنندگان به سادگی دکمه {x} را فشار داده و خارج می شوند.

یک راه حل عالی برای این کار استفاده از افزونه هایی است که وب سایت شما را برای مرورگرهای مختلف بهینه می کند.

نمونه هایی از وب سایت معمولی و نسخه تلفن همراه بر روی صفحه نمایش iPhone
منبع

افزونه های وردپرس مانند Jetpack ، WPTouch ، AMP برای وردپرس و Touchy به راحتی قابل نصب و استفاده هستند و مطمئن شوید که وب سایت شما برای انواع مختلف مرورگرها بهینه سازی شده و به خوبی نمایش داده می شود.

همیشه خود را جای بازدیدکنندگان بگذارید. Lacy Summers ، CMO در Crush the PM Exam توصیه می کند ، از عادت بد دیدن وب سایت خود از طریق چشمان خود هنگام ساخت و طراحی اجتناب کنید ، زیرا تقریباً از دید کاربر لپ تاپ یا رایانه شخصی به آن نگاه می کنید.

هنگام افزودن صفحات جدید ، از ناوبری غافل نشوید
با افزودن صفحات جدید به وب سایت ، تجربه کاربر به خطر می افتد. در حالی که ناوبری در هنگام طراحی و راه اندازی یک سایت با دقت برنامه ریزی شده است ، با رشد سایت نادیده گرفته می شود. صفحات اضافی بدون فکر زیاد ، اغلب توسط افراد مختلف به ناوبری اضافه می شوند. با گذشت زمان ، ناوبری به هزارتوی پراکنده از گزینه ها تبدیل می شود که هیچ مسیر مشخصی برای یافتن نیازهای کاربر ندارد.

مایکل استیل ، مدیرعامل FlyWheel ، توضیح می دهد: "دو راه برای جلوگیری از گیج کننده و بی اثر شدن ناوبری سایت وجود دارد.

اولین مورد توسعه فرآیندی برای افزودن صفحات جدید به ناوبری است. در این فرایند باید مشخص شود که چه نوع صفحاتی در ناوبری قرار دارند (لازم نیست همه چیز در آن باشد!) ، استانداردهایی که باید در آن صفحات جدید اضافه شوند و چه کسانی باید در تعیین و تأیید این افزودنی ها مشارکت داشته باشند.

راه دوم برای اجتناب از این اشتباه ، انجام ممیزی های منظم در جهت یابی ناوبری برای ارزیابی ساختار فعلی و پیگیری مواردی است که کاربران روی آن کلیک می کنند. انجام یک ممیزی ناوبری هر سه ماه یکبار یا هر ماه اگر سایت به سرعت در حال رشد است ، همه چیز را در مسیر خود نگه می دارد و زمینه های بهبود تجربه کاربر ناوبری را مشخص می کند. "

گنجاندن ربات های چت
ویلیام شوماخر ، مدیرعامل و موسس Uprising Food ، معتقد است صفحات وب با عملکرد بالا کاربر پسند هستند. "راحتی و سهولت چیزی است که به ایجاد روابط خوب با مشتریان شما کمک می کند ، زیرا ماهیت کمک و سرعت ارائه این کمک ها نیز دو دلیل عمده ای است که مصرف کنندگان احساس می کنند تجربه لذت بخشی از شرکت را داشته اند."

بنابراین چگونه می توانید این مشکل را حل کرده و از طریق وب سایت خود با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید؟

با معرفی چت بات ها

چت بات ها در صفحه آیفون
منبع

"شرکت ها به دنبال شخصی سازی تجربیات مشتریان خود هستند ، و یکی از راه هایی که ما در ادامه به آن می پردازیم ، پشتیبانی از مشتریان چت های زنده یا چت بات ها است. شوماخر توضیح می دهد که چت زنده بسیار عالی است زیرا به مشتریان امکان دسترسی مستقیم از وب سایت شما را می دهد ، بدون اینکه مجبور شوید از آنها در جستجوی پشتیبانی دیگر استفاده کنید.

14. داشتن 404 صفحه عمومی
در شناسه

در هر صورت ، وب سایت شما به طور کلی از 404 صفحه رایگان خواهد بود. اما در این دنیای واقعی ، ما باید به طور مداوم با 404 صفحه سر و کار داشته باشیم.

یووی آلپرت ، بنیانگذار Noémie توضیح می دهد و پیام های خطا می تواند "مشتری احتمالی شما را از بین ببرد و آنها را وادار به جستجوی سایت دیگری برای خرید خود کند."

راه حل؟

"اطمینان حاصل کنید که 404 صفحه شما طوری برنامه ریزی شده است که با بقیه زیبایی سایت شما همخوانی داشته باشد و شامل پیوندها و منابع مفید برای تشویق مشتری احتمالی شما به ادامه مرور سایت شما باشد. آلپرت می گوید ، این می تواند شامل سوالات متداول ، نوار جستجو یا پیوندی برای بررسی محصولات جایگزین باشد.

در اینجا یک مثال عالی از یک صفحه 404 خوب انجام شده است.


منبع

اصول طراحی در هر فرآیند طراحی ضروری است
73 درصد از شرکت ها روی طراحی سرمایه گذاری می کنند تا نام تجاری خود را از رقبا متمایز کنند.

آیا شما یکی از آنها هستید؟ یا آیا اشتباهات زیر را در طراحی مرتکب می شوید؟

15. در آغوش نگرفتن فضای سفید
Caleb Riutta ، SEO در Dusk Digital می گوید: "من متوجه شدم که طراحان هنگام قرار دادن عناصر روی صفحه ، استاندارد فاصله مناسبی را رعایت نکرده اند و بین هر بخش ، سطح یا حاشیه متفاوت است."

"این بر جریان بین بخش ها تأثیر می گذارد و با ایجاد اختلال در الگوی طبیعی ، صفحه را کمتر حرفه ای نشان می دهد. هنگامی که کاربران در سایت شما هستند ، معمولاً آن را اسکن می کنند ، بنابراین هنگامی که تفاوت های جزئی در فاصله وجود دارد ، این یک ناهماهنگی ناخودآگاه ایجاد می کند. "

نمونه ای از وب سایت شلوغ
منبع

چگونه می توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؟

با راه اندازی ، "یک مقدار استاندارد یا حاشیه بین عناصر و بخشهای صفحه و در سراسر سایت به آن بچسبید. هنگام تصمیم گیری در مورد میزان فاصله بین عناصر و بخش ها ، به اطلاعات جمعیتی کاربر مورد نظر فکر کنید و نیازهای آنها را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، در سایت فروش عینک ، افزودن فضای بیشتر به رابط کاربری کمک می کند. "

با بیرون آمدن عناصر ضروری ، فضای سفید را در آغوش بگیرید.

این یک مثال عالی است.

منبع

همانطور که Swati Chalumuri ، موسس در Hear Me Folks می گوید ، "این اطمینان می دهد که بازدیدکنندگان از عناصر غیر ضروری منحرف نمی شوند یا در بارگیری صفحه در دستگاه های تلفن همراه دچار مشکل نمی شوند."

نکته دیگر این است که چیزهایی را در سایت خود توزیع کنید.

"بله ، موارد فوق چیزی است که هر کاربر می بیند. اما سعی نکنید همه چیز را داخل آن قرار دهید. "فابیو روساتو ، بنیانگذار راه شناس توضیح می دهد. "حداکثر یک یا دو عنصر را در بالای چارچوب قرار دهید و آنها را طوری بسازید که بتوانند توجه کاربر را به حدی جلب کنند که او را به کاوش در محتوای دیگر شما ترغیب کند."

"به طور کلی ، وب سایت شما باید به وضوح خوانده و هضم شود و به راحتی با آن ارتباط برقرار شود. به همین دلیل است که می توان گفت فضای سفید بهترین پادزهر است. "

16. دارا بودن تایپوگرافی و محتوای ناخوانا
اندازه فونت کوچک.

نوع فونت ناخوانا

رنگ قلم

فاصله کافی بین کلمات و جملات وجود ندارد.

عدم تضاد.

هنگام کار بر روی فونت های وب سایت طراحان وب با مشکلات زیادی روبرو می شوند. زیرا اگر بازدیدکنندگان نتوانند فونت شما را به وضوح بخوانند ، آنها در اطراف شما نمی مانند.

به عنوان طراح وب ، باید اطمینان حاصل کنید که از اصول طراحی آگاهی کافی دارید و تجربه کاربری را در خط مقدم نگه دارید.

جولی بونر ، مدیر بازاریابی در Freefall Aerospace ، توصیه می کند: "هنگامی که بتا شما آماده است - آن را برای چند نفر از مخاطبان مورد نظر خود ارسال کنید تا سایت را بررسی کرده و نظرات خود را دریافت کنند."

17. گزینه های طراحی ناسازگار
"کمی رنگ متفاوت یک فونت بسیار متفاوت فضای وسیعی پس از برخی عناوین ، اما برخی دیگر وجود ندارد. طرح بندی صفحات که به نظر می رسد متعلق به وب سایت های مختلف است.

اکثر وب سایت ها حداقل چند ناسازگاری دارند. در حالی که آنها نشان می دهند که افراد پشت سایت هستند (نه روبات ها) ، اما هرچه انتخاب های طراحی ناهماهنگ تر باشد ، سایت احساس حرفه ای کمتری می کند.

ناسازگاری بیش از حد اعتماد و اقتدار را تضعیف می کند ، ”ترزا روش ات ، مشاور وب سایت وردپرس در A Fearless Venture توضیح می دهد.

استفاده مداوم از رنگ ، فضای سفید ، فونت ها ، سبک های گرافیکی و سایر عناصر طراحی به ایجاد یک ظاهر منسجم کمک می کند که از راه خارج شده و به محتوا می درخشد. و محتوای خوب - نه فقط بصری - همان چیزی است که یک وب سایت باید در مورد آن باشد.

بهترین راه حل مستندسازی رنگ های تجاری ، فونت های نام تجاری شما و اطمینان از همگام بودن آنها در همه جا در حوزه دیجیتال است.

اوت در ادامه می افزاید: "از برنامه نویس وب خود بخواهید یک پالت رنگ سفارشی تنظیم کند تا با افزودن محتوا در آینده ، رنگهای شما بدون انتخاب مراحل اضافی در یک انتخاب کننده رنگ ظاهر شوند. یا اگر در حال دستکاری هستید ، مقادیر شش ضلعی برای رنگهای خود را در یک فایل متنی داشته باشید تا وسوسه نشوید چیزی را که فکر می کنید نزدیک است حدس بزنید یا انتخاب کنید (اما درست یا سازگار نیست).

به جز سبک های اصلی مانند پررنگ یا کج ، از حالت دادن به متن در ویرایشگر خودداری کنید. در عوض ، اطمینان حاصل کنید که متن بدن ، عنوانها ، فاصله و سایر عناصر فقط توسط یک شیوه نامه کنترل می شوند. اگر از ظاهر آنها خوشتان نمی آید ، از برنامه نویس یا طراح وب خود بخواهید که سبک سبک شما را تغییر دهد.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، بلاک های قابل استفاده مجدد می تواند به شما اطمینان دهد که محتوای تکراری در هر کجا که ظاهر می شود یکسان است.

برخی از افزونه های بلوک - GenerateBlocks Pro مثال خوبی است - راه اندازی سبک های جهانی و استفاده از آنها در یک سایت را آسان می کند.

اطمینان حاصل کنید که تصاویر برجسته و سایر گرافیک های وبلاگ از سبک ها و ابعاد سازگار استفاده می کنند و طراح شما الگوهایی را در Sketch ، Canva یا Photoshop تنظیم می کند. سپس هنگام ایجاد گرافیک جدید ، به آن طراحی ثابت پایبند باشید. "

توجه به بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
اگر وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی ندارد ، به هدف خود نمی رسد.

اشتباهات متعددی وجود دارد که صاحبان مشاغل در مورد سئو مرتکب می شوند. در اینجا تعداد کمی از آنها هستند.

18. ایجاد محتوای وبلاگ غیر اصیل و ملایم
"ناشران هفته ها یا ماه ها را صرف طراحی یک وب سایت جذاب و جذاب می کنند. سپس آنها پنج دقیقه را صرف تایپ متن وبلاگ خود در CMS قبل از کلیک روی انتشار می کنند. مهم نیست بقیه وب سایت شما چقدر زیبا باشد اگر محتوای اصلی شما ، که اغلب اولین تماس شما با شخصی است ، کسل کننده ، خسته کننده و تنبل باشد.

 اگر محتوای اصلی ایجاد می کنید ، قدرت ترافیک جستجو و چگونگی جذب آن مخاطب مناسب را می فهمید. این افراد صفحه اصلی کاملاً بهینه سازی شده شما ، طراحی دقیق صفحه یا صفحات فرود تصفیه شده شما را نمی بینند. آنها پست وبلاگ شما را می بینند. سیدنی مایرز ، بنیانگذار دالاس هوپ کست ، توضیح می دهد و اگر این یک دیوار ملایم از متن با چند تصویر ذخیره شده است ، شما اولین تصور مهم را از دست می دهید.

صفحات وبلاگ شما به اندازه صفحه اصلی و صفحه فروش شما اهمیت دارند ، بنابراین روی طراحی و محتوای آنها نیز کار کنید.

"خواندن مطالب شما باید تجربه ای باشد که حواس را تحریک کند. تظاهر کنید که این یک صفحه فرود یا یک صفحه فروش است. برای ایجاد جذابیت هر قسمت از محتوای اصلی وقت بگذارید. گرافیک اصلی ایجاد کنید ، عکس های خود را بگیرید ، از نمودارها و نمودارها برای نشان دادن نقطه نظر خود ، جاسازی ویدئوها و طراحی اینفوگرافیک استفاده کنید. به قالب بندی ، فضای سفید و مارک تجاری توجه کنید. "مایرز می افزاید.

19. ترک تصاویر بدون ویژگی alt
سباستین شفر ، CTO و بنیانگذار در DoFollow می گوید: "از منظر SEO ، یکی از رایج ترین اشتباهات طراحی وب که مرتباً با آن روبرو می شوم ، تصاویر بدون ویژگی alt هستند که برای HTML بهینه نشده اند."

"می توانید تصاویر یک صفحه را با ارائه هرگونه عکس در قالب jpg ، gif یا png با ویژگی alt در HTML ، برای Google برجسته کنید.

اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی (کلمات کلیدی) موردنظر خود را در توضیحات ذکر کرده و طول آنها را در حدود ، اما در مجموع بیش از 150 نویسه قرار ندهید. این توضیحات را به راحتی برای موتورهای جستجو در اختیار تصویر قرار می دهد که به آنها اجازه می دهد بفهمند که مربوط است و شایسته است که در Google Images گنجانده شود.

شافر اغلب توضیح می دهد که وب سایت ها از طریق جستجوی تصویر یافت می شوند و تصاویر دارای رتبه برتر کسانی هستند که دارای ویژگی های موثر alt هستند.

20. استفاده از ساختار URL نامناسب
تیری ترمبلی ، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت کوهزیون می گوید: "نحوه برچسب گذاری صفحات شما بر رتبه بندی شما و تمام تلاش های بعدی SEO تأثیر می گذارد."

استفاده از ساختار URL مربوطه نه تنها به بازدیدکنندگان کمک می کند تا نحوه ارتباط صفحات با یکدیگر و نحوه حرکت بین دسته ها را تشخیص دهند ، "بلکه عنکبوت های موتورهای جستجو نیز. گوگل می تواند معناشناسی خوبی را در SERP بکشد و آنها را به جای رشته URL گاهی گیج کننده نمایش دهد.

ایده خوبی است که از برخی کلمات کلیدی در URL خود استفاده کنید - به عنوان مثال ، کلمات مربوط به محصول و خدماتی که در صفحه فعلی توصیف می کنید. آنها اغلب شامل اعداد و کاراکترهای تصادفی هستند که هیچ معنایی ندارند. "

در حال بسته شدن
هنگام طراحی وب سایت جدید ، همیشه نکات زیر را در نظر داشته باشید:

یک CTA قوی و واضح که باعث تبدیل می شود
پیام های شفاف و هدفمند که با مخاطبان هدف شما صحبت می کند
پیگیری و بهینه سازی تجزیه و تحلیل وب سایت از طریق Google Analytics
اطمینان حاصل کنید که سرعت وب سایت شما برای تجربه کاربری عالی بهینه شده است
با قرار دادن اطلاعات تماس در جلو و مرکز ، ارتباط کاربران را برای شما آسان کنید
و در نهایت ، وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید