درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

    بهترین افزونه های وردپرس برای بهینه سازی تصویر

  • رنگ ها برای وب سایت شما

    رنگ ها برای وب سایت شما

  • اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

    اهمیت طراحی وب برای مخاطبان شما چیست؟

  • سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

    سئو – بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

  • هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

    هک: نگاهی به طبقه بندی های آن

  • نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

    نحوه نوشتن مقاله برای وبلاگ علمی به صورت مرحله به مرحله

  • وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

    وبلاگ نویسی: این چیزی است که متخصصان می دانند

  • حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

    حقایق شگفت انگیزی که باعث می شود شما یک توسعه دهنده Back End باشید

  • اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

    اگر می خواهید رتبه بندی خوبی در گوگل داشته باشید 10 کاری که باید انجام دهید

  • 10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

    10 بستر برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی شما

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 03 شهریور 1400
  • بازدید : 23 مشاهده

مطمئناً مهم به نظر می رسد. با این حال ، ظاهر به تنهایی شما را دور نخواهد برد. این امر به ویژه در مورد طراحی وب سایت صادق است.

بله ، همه ما عاشق یک وب سایت فوق العاده زیبا هستیم ، اما اگر برخی از حقایق مهم طراحی وب را درک نکنید ، سایت شما نتایج مورد نظر شما را نخواهد داشت.

امروزه به طور کلی پذیرفته شده است که طراحی وب خوب به سادگی کشیدن و رها کردن عناصر ، تنظیم رنگها به دلخواه ، افزودن محتوا و کار شما به پایان رسیده است. البته ، این یک روش معمول است و بله ، حتی می تواند به یک وب سایت زیبا منجر شود.

با این اوصاف ، اگر می خواهید سایت شما فراتر از ظاهر خوب باشد و سایتی با عملکرد بالا داشته باشید که برای تجارت شما بهترین است ، به چیزهای بیشتری نیاز دارید. آنچه شما نیاز دارید یک طراح وب است که می داند چگونه در پشت صحنه کار کند تا همه جزئیات نامرئی اما مهم را مدیریت کند که واقعاً می تواند سایت شما را به سطح بالا برساند.

در اینجا چند عامل وجود دارد که نقش مهمی در عملکرد خوب سایت شما دارند. علاوه بر این ، ما برخی از عوامل اضافی را بررسی می کنیم که ممکن است در صورت هدف قرار دادن بازار خاصی مانند چین مهم باشد.

الگوها جادویی نیستند

ما با عنصری شروع می کنیم که مستقیماً با طراحی وب سایت شما مرتبط است. قالب ها یک راه آسان برای ایجاد یک سایت جدید هستند و اگر همه نکات و نکات زیر را یاد بگیرید ، می توانید فقط در چند ساعت یک سایت ایجاد کنید.

متأسفانه همه چیزهایی که می درخشند طلا نیستند. در حالی که الگوها می توانند مفید باشند ، محدودیت ها و معایب بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال ، با تعداد زیادی از سفارشی سازی های موجود ، ایجاد صفحات شلوغی که مانع تجربه کاربر می شود ، آسان است.

علاوه بر این ، ممکن است کد پشت الگو آنطور که باید تمیز نباشد و اگر می خواهید سایت شما به خوبی کار کند ، این یک اشکال مهم است. به طور خاص ، اگر سعی کنید عملکردهایی را که الگو برای آنها طراحی نشده است پیاده سازی کنید ، می توانید با کد درهم و برهم و طرح های نامنظم مواجه شوید.

در نتیجه ، عملکرد موتور جستجوی شما محدود می شود ، UX خوشایند نخواهد بود و بر روی نام تجاری شما تأثیر منفی می گذارد.

کدنویسی خوب یک موتور است
وقتی وب سایت شما خوب به نظر می رسد و ویژگی هایی که ایجاد کرده اید مطابق انتظار کار می کنند ، ممکن است فکر کنید که همه چیز خوب است ، اما متأسفانه ، اغلب اینطور نیست.


 
برنامه نویسی چیزی نیست که با چشم خود ببینید ، اما تأثیر آن بر عملکرد وب سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر وب سایت شما دارای کد ضعیف است ، ممکن است Google و سایر موتورهای جستجو در یافتن اطلاعات درون آن مشکل داشته باشند و ممکن است در نتایج جستجو به درستی نمایش داده نشوند. در نتیجه ، ترافیک ارگانیک شما با پیامدهای نامطلوب آشکار برای تجارت شما محدود می شود.

اگر کد سایت شما واقعاً آشفته ، متورم یا شکسته باشد ، ممکن است حتی توسط موتورهای جستجو مجازات شوید تا جایی که سایت شما حتی در نتایج نشان داده نشود.


 
مناسب برای مرورگرهای مختلف
این نکته کاملاً مربوط به مورد قبلی در مورد کدگذاری است. هر مرورگر کد وب سایت شما را متفاوت ترجمه می کند. بنابراین ، فقط به این دلیل که وب سایت شما در Chrome عالی به نظر می رسد ، به این معنی نیست که همان نتیجه در Safari ، FireFox یا سایر مرورگرهای وب تکرار می شود.

در برخی از آنها ، ممکن است طراحی خراب به نظر برسد و برخی از ویژگی ها ممکن است اصلاً کار نکند.

این مشکلی است که تنها طراحان و توسعه دهندگان وب خوب می توانند آن را حل کنند ، زیرا از HTML ، CSS و مشکلات مرورگرهای مختلف اطلاعات زیادی دارند. آزمایش و پیکربندی وب سایت شما برای کار در چندین مرورگر ، بخش مهمی از پروژه شما برای جلوگیری از از بین رفتن ترافیک گرانبها است.


 
طراحی هنوز مهم است
تمام جزئیات فنی که ما تا به حال در مورد آنها صحبت کردیم به این معنا نیست که طراحی خوب مهم نیست. تأثیر بصری همچنان بر بازدیدکنندگان تأثیر قوی دارد.

با این حال ، یک متخصص وب نه تنها ظاهر وب سایت شما را طراحی می کند ، بلکه نحوه سازماندهی آن را نیز طراحی می کند ، زیرا طراحی وب خوب اساساً هدف گرا است.

طراحی هنوز مهم است

این بدان معناست که آژانس وب باید اهداف شما را درک کند تا همه عناصر صفحه شما با در نظر گرفتن این اهداف خاص در نظر گرفته شوند.

یک طراح وب حرفه ای می داند که کاربران چگونه در اینترنت تعامل می کنند و کدام قسمت های صفحه وب برای به حرکت درآوردن آنها موثرتر است. بنابراین ، صفحه شما نه تنها با در نظر گرفتن عناصر بصری ، بلکه حتی با در نظر گرفتن روانشناسی بازدیدکنندگان طراحی می شود.


 
سرعت لازم است
در اینجا چند آمار برای نشان دادن منظور ما وجود دارد. 47 users از کاربران انتظار دارند که صفحه وب در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود و 39 them از آنها در صورت عدم وجود صفحه شما را ترک می کنند.

شکی نیست که سرعت برای سایت شما مهم است. بارگذاری سریع وب سایت ها ترکیبی از عوامل زیادی است. بار دیگر ، تمیز کردن کد حیاتی است ، صفحات نباید غرق در عناصر نامربوط شوند ، تصاویر باید بهینه شوند ، تنظیمات میزبانی باید به درستی تنظیم شوند و لیست ادامه می یابد.


 
شاید تعجب کنید که ببینید تنها یک ثانیه چقدر می تواند در وب سایت شما تفاوت ایجاد کند ، به دو صورت مثبت و منفی. برای بهینه سازی سرعت سایت های خود ، به یک طراح وب حرفه ای نیاز دارید که بداند چه کد و چه تنظیماتی باید بدون ایجاد اختلال در کل سایت تغییر کند.

طراحی خود را پاسخگو کنید
افراد از طیف وسیعی از دستگاه ها به اینترنت دسترسی دارند. ما این را بدیهی می دانیم که می توانید وب سایت مورد علاقه ما را از طریق رایانه و تلفن همراه خود مرور کنید. در حقیقت ، اطمینان از اینکه یک سایت بر روی صفحه ای با هر اندازه مشاهده می شود یک فرایند پیچیده است و این فرایند را واکنش گرا نامیده می شود.


 
وب سایت شما باید 100٪ پاسخگو باشد تا تجربه کاربری ثابت را برای کل مخاطبان شما تضمین کند.

طراحی وب پاسخگو

آیا می توانید سرخوردگی را تصور کنید اگر یکی از بازدیدکنندگان شما سعی کند از طریق دستگاه تلفن همراه به سایت شما دسترسی پیدا کند و آنها نتوانند منو یا تصاویر را ببینند ، یا خیلی بزرگ و خراب باشند؟

فقط بهترین آژانس های وب می توانند اطمینان حاصل کنند که وب سایت شما با کیفیت یکسان در چندین دستگاه بدون دلسردی بازدیدکنندگان از بازگشت ارائه می شود.

تصاویر و فیلم هایی که حیرت انگیز است
بارها گفته شده است که تصاویر و فیلم ها برای وب سایت شما ضروری هستند. یک ویدئو یا تصویر به خوبی انتخاب شده مخاطبان شما را سرگرم می کند ، اطلاعات مربوطه را منتقل می کند یا کاربر را متقاعد می کند تا اقدام مورد نظر را انجام دهد.


 
با این حال ، کیفیت فیلم یا تصویر تنها چیزی نیست که باید نگران آن باشید. هر عنصر رسانه باید برای وب بهینه شود.

بنابراین ، شما باید تصاویر خود را در اندازه و قالب صحیح تنظیم کنید تا به درستی نمایش داده شوند و به اندازه کافی سریع بارگیری شوند تا مخاطب شما را اذیت نکند.

علاوه بر این،

با ظهور صفحه های مشبک ، تصاویر باید طوری تنظیم شوند که به طور خاص برای این نسل جدید صفحه نمایش ها نمایش داده شوند.

چگونه طراحی وب سایت غربی و چینی متفاوت است
اگرچه محیط اینترنت چینی هنوز نسبتاً جدید است ، اما با سرعت استثنایی در حال رشد است. در این مرحله ، هنوز تفاوت های قابل توجهی بین کاربران چینی و غربی وجود دارد که توسعه دهندگان وب باید آنها را در نظر بگیرند.


 
بیشتر این تفاوت ها ناشی از تفاوت های فرهنگی در این قسمت از جهان است. بنابراین ، همیشه توصیه می شود از خدمات یک آژانس دیجیتالی عالی در چین برای درست کار کردن استفاده کنید.